×

HOW TO SHOP

1 Login or create new account.
2 Review your order.
3 Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support@website.com . Thank you!

SHOWROOM HOURS

Mon-Fri 9:00AM - 6:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
Sundays by appointment only!

FORGOT YOUR DETAILS?

Çarşamba, 31 Ocak 2018 / Published in Blog

Başaralı bir Seo performansı için SEO blogları, Rehberleri, PDF’ler, Video sınıfları gibi farklı öğrenme araçlarının bulunması ve en sonuncusu, en etkileşimli, bilgilendirici, görsel, özlü ve anlaşılması kolay SEO Enfogasyondur.

En İyi SEO performansı SEO öğrenimlerini hafifletir ve profesyonellerin ilgili prosedürü, konsepti ve adımları görsel açıdan cazip, çekici ve eşit derecede net ve keskin bir şekilde kavratmasını sağlar.

Bir infografik oluştururken, ilgi çekici bir SEO bilgi belgesine birkaç satırdan ve güzel resimlerden daha fazla şey olduğunu anlamalısınız. SEO enformasyon tasarımınız kitlelerinizle nasıl iletişim kurduğuna karar verir ve bu nedenle, tasarımcınızla konuşmadan önce biraz planlamanız önerilir.

Sürekli değişen doğaya ve akışa sahip olması nedeniyle, SEO bazen karmaşık ve kavramak için kıvrımlı hale gelir. Ancak, günümüzdeki e-işletmelerin hayatta kalması ve başarısı için bunu anlamak eşit derecede kaçınılmazdır.

Bu yazıda, SEO altyapısını bir çekim başarısı yapmak için beş temel unsuru paylaşacağım, ancak daha önce bir SEO Infographic’in ne olduğunu anlamamıza izin verdim.

SEO Bilgi Grafiği Nedir?

  • SEO bilgi grafiği (veya SEO Bilgi Grafiği) aslında veri, kavramların görsel bir temsilidir ve okunması kolay ve anlaşılır bir şekilde sunulan teknikler biçimidir.
  • SEO Infographics yardımıyla, konu uzmanları karmaşık bilgileri basitleştirmeye ve ortalama bir kişinin anlamak ve yerine getirmek için hafifletmeye çalışırlar
  • SEO Infographics ayrıca Dijital Pazarlama işletmeleri için en iyi İnternet Pazarlama Taktikleri’nden biridir ve bu nedenle SEO enformasyonlarını Arama Motorları için optimize ettirmeyi bilerek pazarlamacılar için önemli bir şeydir ( daha sonra bu 5. unsur olarak tartışacağım sonrası)

Kenara SEO konseptleri ve güncellemeleri açıklamak için en şık orta olmak, SEO enformasyonda kitleleri ile iletişim içinde Infographics. Ancak bu tür bir iletişim sağlamak için aşağıda verilen 5 öğenin birleşimine ihtiyaç duymanız gerekir; bu nedenle bunlara bakmaya başlayalım

En İyi SEO Performansı İçin;

1. SEO İnfografik Hikayesi

SEO bilgi grafiklerinizin hikayesini bilmek, belirli bir bilgi grafiği oluşturma amacını anlamanıza yardımcı olacaktır. Infographics bir hikaye anlatmalı çünkü

Bir hikaye olmadan, Infographic yalnızca bir Grafik olurdu.

Burada bulunan Hikaye, grafik yoluyla açıklamak istediğiniz konsept ve bilgi olarak da anlaşılabilir. Etkili bir SEO hikayesi oluşturmak için, aşağıdaki soruları sormalısınız

  • Ne tür bir SEO hikayemi anlatmak isterim?
  • Hikaye kuruluşuma uygun mu?
  • Bu hikayeyi anlatmamın amacı ne?
  • Bu hikayenin hedef kitleyi kimlerdir?

Bu faktörleri uygun bir şekilde anlamak, kitlelerin okumak ve paylaşmaktan hoşlanacak bir SEO hikayesini açıklamak için size rehberlik edecektir. Aşağıda SEO’nun yapmam gerekenler ve yapılmaması gerekenler hakkında bir hikaye anlatan bir ‘SEO Infographic Nedir?’

 

2. Bilgilerinizle ilgili veriler

Doğru verileri kullanmak, başarılı bir SEO enformasyonunun en önemli bileşenidir. Bu, güvenilir bilgileri, iyi araştırılmış verileri ve bu verileri aldığınız kaynaklarla birlikte sağlamanız gereken bir rapordur.

Bilgilerinizle ilgili veriler

SEO bilgi grafiğinde veri kullanımı

  • SEO bilgi grafiğinizi oluştururken, tüm verilerinizin doğru olduğundan ve bazı güvenilir kaynaklardan geldiğinden emin olmalısınız
  • Bir organizasyon olarak, ayrıca kendi verilerinizi de bulabilir ve enformografik bilgilerinizde doğru bir şekilde kullanmak için sıralamanız gerekir.
  • Onaylanmamış bilgiler güvenilmez ve bazen de etik olarak görülmez
  • İlk öğe dahil edilmesi ve verilerin bir hikaye anlatması zorunludur

3. SEO İnfografik Metin Kopyalama

Doğru verileri bulup gerekli biçimde biçimlendirdikten sonra, SEO Infographic’in metin kopyasını yazmanız gerekir. Verilerinize ve ilgili bilgilerinize içerik sağlamak için kopya parçalarının olması, SEO hikayenizi verilen veriyle bağlamanıza yardımcı olacaktır.

  • Bir çekici başlık yazmalı ve gerekirse özlü ve etkili açıklamalar da belirtilmelidir
  • Tüm verilerle birlikte giderseniz, bilgi grafikleriniz oldukça karmaşıklaşabilir ve bu nedenle hedef kitlenizin ilgisini çekmek için manşetlerin olması gerekiyor.
  • Metin kopyası kısa ve açıklayıcı tutulması gereken farklı mesaj, iğne ve cıvataların parçaları olabilir
  • Asla fantezi dil kullanmaya çalışmayın, işleri basitleştirmek ve açık tutmak anahtar burada
  • Metninizin kopyası, hikayenizi etkileşimli bir şekilde kitlenize ulaştırmaya odaklanmalıdır.

 

4. SEO Infographics Tasarım, Renkler, Fontlar, Grafikler ve Grafikler

  • SEO İnfografik tasarımı, anlatmak istediğiniz SEO hikayesine dayanmalıdır
  • İletmek istediğiniz bilgi türlerini desteklemelidir ve bilgi otomatik olarak akar böylece etkileşimli olmalısınız.
  • SEO bilgi galerisi tasarımınız asla infographics’de paylaşılan hikayeyi ve veriyi aşmamalıdır
  • Başarılı bir tasarım veri, renkler, kopya ve diğer tasarım öğeleri arasında denge sağlar

Grafikler ve Grafikler

 

Grafikler ve Grafikler SEO İnfografik içinde

  • Bir SEO enformasyonunda kullandığınız Grafikler ve Çizimler, temel Excel çubuk grafiklerinizden ve pasta grafiklerinizden farklıdır ve verileri yaratıcı, çekici ve eşsiz bir şekilde vurgulamalıdırlar
  • Tasarımcının rolü, SEO enformasyon grafiklerinin bu aşamasında çok önemlidir, zira grafiğinizin ve grafiğinizin, enformasyonunuzun verilerini ve hikayesini desteklemesi önemlidir
  • Bir sürü grafikler ve çizelgelerle infografinizi aşırı doldurmamalısınız.

Renkler

  • SEO bilgi grafiğinin renk şemasını en fazla üç renge tutmalısınız
  • Çok fazla renk eklenmesi, sizin enfografik kafa karıştırıcı hale gelir ve yine renkler SEO hikayenizi tamamlamalıdır

Yazı

  • Yazı tipinin hem büyük hem de küçük metinlerde okunabilir olduğundan emin olmalısınız – özellikle sayıları kullanırken
  • En fazla iki yazı tipi seçmeniz önerilir; artı olarak, verileri parçalamak için çeşitli ebatlı başlıklar kullanmalısınız.
  • Kusursuz yazı tipi seçimi ile verilerin görsel organizasyonu, SEO enformasyonunuzun başından sonuna kadar kitlenize rehberlik etmek için önemlidir

5. SEO Infographics SEO Optimizasyonu

Arama motorunun en iyi uygulamalarını izleyerek SEO enformasyonunuzu optimize etmek, hedeflediğiniz ulaşma ve dönüşüm türünden emin olmak için önemlidir.

B2B alıcılarının% 39’undan fazlası, sosyal medyada ve arama motorları için enfrastrüktürlerinizi optimize ederek enformografi paylaşmayı tercih ediyor; sizin bilgi grafiğinizin aldığı paylaşılan pozlamadan yararlanabilirsiniz. Enformasyonlarınızı SEO strateji haline getirmenin ilk adımı, içeriğinizin belirli bir ‘anahtar kelimeyi’ desteklediğinden emin olmaktır; bu da, SEO enformasyonunuzun Hikayesi ve Verileri hakkında konuşur.

 

Infographics SEO için Sayfa Optimizasyonu

Infographic, resimden başka bir şey değildir ve aşağıda verilen Seo taktiklerinin yardımıyla, infografik bilgilerinizi optimize edebilirsiniz.

URL Dizesi

  • SEO Enformasyonunuzu optimize etmek için, anahtar kelime öbeğinin doğru şekilde gönderinizin URL’sine yerleştirilmesini sağlamak çok önemlidir
  • Bu yazının URL’sini görebilir, burada ‘SEO Infographic’ sözü vardır.

Meta Açıklaması

  • Meta açıklamalarında anahtar kelime öbeği de kullanılmalıdır

H1 Başlıkları

  • H1 başlıktaki anahtar kelimenin eklenmesi, bir diğer önemli infographics SEO Stratejisi

Resim Alt Metin

  • Postanızdaki görüntüler için “alt metin” de anahtar kelime öbeği kullanılmalıdır. Bu, yayınınıza infografınızı eklemenize yardımcı olacaktır. Arama motorları bir görüntünün içeriğini tarayamadığı için Alt Metin, bir resmin içeriğini anlamalarına yardımcı olur

Sayfa Uzunluğu

  • Bir blog yazısını taradığında Arama motorlarının sayfa özelliklerine dikkat etmesi nedeniyle bu, bir postanın SEO sıralamasını belirlemede önemli bir faktördür
  • Daha uzun yayınlar Arama motorları tarafından sevilir, ancak yayın da doğru şekilde optimize edilmelidir
  • 1,500 ila 2,500 kelime içeren bir yayın, Arama Motoru Dostu

Sayfa Yükleme Süreleri

  • Sayfanızın hızlı ve doğru şekilde yüklenmesi çok önemlidir
  • Ücretsiz bir araç kullanarak  Google’ın sayfa yükleme sürenizi nasıl değerlendirdiğini öğrenebilirsiniz

Sosyal Paylaşım Düğmeleri

  • Sosyal paylaşım butonuna sahip olmak günün SEO’sı için çok önemlidir
  • Sosyal paylaşımlar, Arama Motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemlidir ve sosyal paylaşım düğmelerini bir postaya dahil etmeniz önerilir

SEO Eklentileri

  • Durumda, daha sonra o zaman da SEO Eklentileri seçebilirsiniz ezici tüm bahsedilen taktikleri bulmak
  • WordPress üzerinden bir site çalıştırılıyorsa, Yoast adı verilen SEO eklentisini kullanabilirsiniz; bu özellik, sayfanızın SEO kontrol listesini desteklediğinden otomatik olarak emin olmanızı sağlar
  • İçeriğiniz için SEO dostu olduğunu kontrol etmek için diğer çevrimiçi araçları da kullanabilirsiniz

Sonuç olarak…

Umarım, şimdi başarılı bir SEO Infographic’in beş ana unsurunu anlardınız.

Özetlemek için: Enfografınızı basit tutun, doğru verileri kullanın ve SEO hikayenizi her zaman odaklayın.

Önceden belirlenmiş unsurları infografta birleştirmek, yalnızca okuyucularınızı çeken ve ilgilenmeyen bir SEO bilgi galerisi yaratmanıza yardımcı olacak, aynı zamanda başarıyla sizin noktanızı koyuyor.

SEO Ders Kayıt En iyi SEO Infographics oluşan farklı SEO unsurları ve taktikleri gerçek anlamını anlamanıza yardımcı olur.

SEO bilgilerinizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, aşağıdaki yorumlarda bize hiç tereddüt göstermeyin.

Çarşamba, 31 Ocak 2018 / Published in Blog

Facebook Pazarlama Uzmanının Becerileri ve Özellikleri

Oldukça fazla istatistik olduğunu, düşünüyor olabilirsiniz. Öyle ve ağır olmaktan çok ilginç. Bütün bu veriler sadece Sosyal Medya dünyasında değil, aslında hayatımızın içine giren Facebook hakimiyetine dikkatle bakıyor.

Facebook şimdi hayatımızın ayrılmaz bir parçasıdır. Orada dedim!

Sosyal Medya söz konusu olduğunda bunun “Facebook‘un Çağı” olduğunu söylemek abartı olmaz.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı olmanın daha iyi zamanı olsaydı, şimdi oldu.

Ve bu, bu kadar rahat olmayan gerçeği ortaya koymamız gereken kısım: Düzenli bir şekilde pazarlama yapan Facebook Pazarlamacısı olmak bir şey, bir Facebook Pazarlama Uzmanı olma başka bir şey.

Bu makalede, bir pazarlama uzmanı olmak için gerekli beceri seti olarak doğrudan öğretilemeyecek, ancak bir Facebook Pazarlama Uzmanı olma bakımından iyi korunmuş bir gizli sos olan bazı gizli becerileri ve nitelikleri inceleyeceğiz. Burada sunulan liste hiçbir önem derecesinde değildir.

Bu heyecan verici yolculuğa başlayalım.

Facebook Pazarlama Uzmanının Becerileri ve Özellikleri

  1. İnsan Davranışını Anlama

Facebook Pazarlama Uzmanı, tüm bu ekranların ötesinde, gerçek insanlarla konuşmaya ihtiyaç duyduklarını derinden anlamıyor.

İnsan davranışının derin ve net bir şekilde anlaşılması, Dijital Pazarlamacılar için en derin ve en çok gözden kaçan becerilerden biridir.

Tüketici davranışı anlayışınızın verilerin ve analitik yığının altına tıkılmasına izin vermeyin.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı olarak, işinizin özü hala insanlara ulaşıp bunlarla iletişim kurmanın yollarını bulmaktır.

Bu konuyu gözden uzak tutarsan, doğru yaptığın şey ne olursa olsun, bu ekleme yapmaz.

Bir insanlık davranışının anlaşılmasına dayanmadan bir iletişim stratejisi tasarlamak, komplo kaybetmemektedir, ilk etapta bir arsa olmadan başlamıştır.

Nereye götüreceğini tahmin etmene kör nokta yoktur. Bunu doğru yapın, diğer her şey takip edecektir.

  1. Nokta yerleştirme ve desen okuma becerisi

Veri analitiklerinin hepsi de bir noktadan zaman verisi değil, modelleri belirleme ve okuma ile ilgili olduğu konusunda şaşkına dönük bir tavsiye bulabilirsin. Fakat dürüst olalım ve hepimizin en az bir defa bunu suçlu olduğumuzu itiraf edelim.

Daniel Kahneman çığır açan en çok satan ” Düşünme Hızlı ve Yavaş” kitabında sözlerini kanıtladığı gibi , istatistiksel verilerle uğraşmak doğal olarak insanlara gelmez. Veri analizinde kararsız olmak için kablolu bir sistemiz ve yolumuza devam etmek için sürekli pratiğe ihtiyacımız var.

Akut bilinci ile yaşamak ve sürekli olarak bu rahatsız gerçeklik üzerinde çalışmak bizi hayal edebileceğimizden daha iyi yapar.

Peki bu anlayış bizi nereye götürüyor?

Basit, Facebook ve diğer sosyal medya platformlarının size sunduğu verilerden örnekler bulup bulma yeteneğinizi geliştirmeye çalışırsanız, bir Facebook Pazarlama Uzmanı olma yolunda ilerliyorsunuz demektir.

  1. Yazma becerileri

Facebook Pazarlama (aslında, Sosyal Medya Pazarlaması) büyük bir zorlayıcı yazı. Zaten sosyal medyanın pazarlamacıları olarak insanlarla konuştuğumuzu zaten tespit ettiğimizden, katil yazma becerileri sadece kullanışlı olmakla kalmaz, vazgeçilmezdir.

İyi içerik yazma da Facebook algoritması veya Google’ın Sayfa Sıralaması algoritması gibi algoritmalar tarafından ödüllendirilir. Google, işletmeler için SEO sıralamalarını hesaplarken anahtar faktörlerden biri olarak Sosyal Medya varlığını, özellikle Facebook‘ı düşünmeye başladığından beri bir süre oldu.

Ayrıca, Google’ın SEO’su her şeyden önce “içeriksel içeriğe” en fazla önem veren bir çağda yaşadığımızın hiçbir sırrı yok.

Doğru içerik için doğru içerik, bir Facebook pazarlamacısı olarak sürücü ve sonuç vermenin sağlanması için uzun bir yol kat edecektir.

Ve bu bir Facebook Pazarlama Uzmanı olmanın önemli bir özelliği değilse, o zaman nedir?

  1. İlginç bir estetik anlamda

Sosyal Medyanın özünde görsel bir iletişim aracı olduğunu biliyoruz ve anlıyoruz. Facebook Newsfeed’imizde gördüğümüz şeyleri beğeniyor ve üzerinde hareket ediyoruz ya da değil.

İlginç bir estetik duyuma sahip olma veya geliştirme, Facebook Pazarlama Uzmanı için tartışmasız bir özelliktir. Aslında, bu bir Facebook Pazarlamacısı olarak başarının yolunda sizi koyabilecek gizli becerilerden biridir.

Facebook Pazarlamacısı olarak estetik anlamda markanızın Facebook üzerindeki görsel kimliğini yönlendirirsiniz. Tutarlı ve çekici bir görsel marka kimliğinin korunması, Facebook’da yalnızca zihnin üstünde marka çağrısı oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda, belirli bir süre boyunca sizin tarafınızdan yapılan estetik sunumda tutarlılık için izleyiciler tarafından tanınması için önemlidir.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı, markası için platformda karmaşıklığı kıran ve düşündürücü bir görsel kimliğin nasıl oluşturulacağını bilir.

İlginç bir estetik duyu, bir Facebook Pazarlama Uzmanı olmak için sahip olmanız gereken vizyoner niteliklerden biridir; sadece kalabalığın içinde başka bir Facebook Pazarlamacı değil.

  1. Azim ve sabır

Hâlâ fikrinizi sıkıca sarmış değilseniz, tekrar tekrar yüksek sesle söyleyeyim, bu makale Facebook Pazarlama Uzmanını normal Facebook Pazarlamacısından ayıran gizli sos ile ilgili.

Azim ve sabir, sadece gerçek hayattaki basiretlerin erdemleri degil ayni zamanda bir Facebook Pazarlama Uzmaninin öne çiktigi erdemlerdir.

Facebook Pazarlama veya herhangi bir Sosyal Medya Pazarlama, genellikle bir gecede sonuçlar vermez. Öyle olduğunda bile, başarının peşinde koşmak için doğru şeyleri günden güne yapmaya devam etmeniz gerekir.

Bir kerelik bir merak olmaktan ziyade, Facebook’ta sürdürülebilir şekilde başarılamanın sırrı, Facebook Pazarlama temellerini yerine getirmek ve en basit şeyleri tekrar tekrar tekrar yapmaktır.

İşte o zaman sadece sihire tanık olmanın yanı sıra, sihrini kalıcı çabalarıyla yaratan kişi de sizsiniz. Ve sürecin kontrolünü elinde tuttuğunuz için, o sihri tekrar tekrar tekrar yapmaya devam edebilirsiniz.

Bu bir Facebook Pazarlama Uzmanı‘nın hakkında değilse, o zaman ne hakkında?

  1. İstatistiksel ve analitik dünya ile kolaylığı

Daha önceki noktamızda, kalıpları bulma ve okuma becerisi hakkında, istatistiksel ve analitik dünyayla dostluğun önemine zaten değindik.

İster inanın ister inanmayın, bir çok Facebook Pazarlamacısı temel pazarlama yönetimi geçmişinden gelmiyor. Birçoğu, Facebook Pazarlamacısı olmak için sıcak ve soğuk hale geldiğinde vagonu atladı.

Bu yüzden Facebook Pazarlamacılarından birçoğu, işlerinin yaratıcı yönleriyle (yani, kopyalama ve reklam öğeleri) donatılmış veya bunlarla rahatça gelir. Fakat bunların çoğu rahat olmuyor işlerinin istatistiksel ve analitik yönleri.

Veri analizi’nin bir Facebook Pazarlamacısı için nasıl önemli olduğunu anlamaya gerek duymadığımızdan, geriye gidip bariz olan ancak gözden kaçırılmış olan gerçeği açıklayacağım.

Sürekli performans optimizasyonu için Facebook Pazarlamanın istatistiksel ve analitik dünyasını anlamak, bir Facebook Pazarlama Uzmanının sergilediği tartışılmaz gizlilik becerilerinden biridir.

  1. Büyük resme bakabilme

Facebook Marketing dünyası çok çekici. Her zaman çok şey oluyor.

Dikkat etmeniz gereken yeni algoritma güncellemeleri var.

Dağıtacak yeni kampanyalar var.

Kitlenin uğraşması için kitlenin ilgisini çekecek bir baraj var, yani, ilk etapta kitlenizin markanızla etkileşimde bulunduğu için şanslı iseniz.

Ve sonra platformun her yerinde çok fazla gürültü ve anlamsız dağınıklık var.

Bütün bunların ortasında kaybolmak ve kaybolmak kolaydır.

Ve en kötü yanı, çevrenizdeki Sosyal Medya vızıltısının ortasında bile farkına bile gelmeyebileceğiniz.

Bu, bir Facebook Pazarlamacısının karşı karşıya olduğu ve bunu bile fark etmemiş olabilecek en yaygın zorluklardan biridir. Sosyal Medya ve Facebook’un tüm platformları tüketiyor. Tecrübeli pazarlamacılar için bile Facebook cazibesini kontrol etmek zor.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı, genel marka ve pazarlama stratejisinin daha büyük resme bakma yeteneğine sahip olacak ve Facebook’un bu stratejiyi daha fazla geliştirmek için oynaması gereken rolü anlayacaktır.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı, Facebook Pazarlamanın sonuna kadar bir araç olduğunu bilir, kendi başına sonu değildir. Dolayısıyla, bir uzman, Facebook Pazarlamasını çekirdek marka stratejisine uygun olarak sürmek için bilgeliğe ve yeteneğe sahip olacaktı.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı, yığılmayı görünce ve Facebook Pazarlamasındaki çabaları ve kaynakları artırmak veya kontrol etmek için fikir sahibi olur.

Bir Facebook Pazarlama Uzmanı olmak istiyorsanız, daha önce olmadığı halde, her koşulda daha büyük resme bakma becerisini geliştirmelisiniz.

Facebook Pazarlama Uzmanı olmaya hazır mısınız?

Artık bir Facebook Pazarlama Uzmanı‘nın gizli sosunu bildiğinize göre, bir Facebook Pazarlama Uzmanı olduğunuzu düşünüyor musunuz?

İzin vermeme izin vermeme izin vermeme izin verin, bu sorunun cevabından bağımsız olarak, doğru niyet ve taahhüdü olan herkes bir Facebook Pazarlama Uzmanı olabilir.

Kendinizi oraya sokmanız ve beceri geliştirene kadar becerilerinizi geliştirmeniz gerekir. Bir Facebook Pazarlama Uzmanı olmak için yolculuğunuzda kullanışlı olacak profesyonel bir Facebook Pazarlama Sertifikasyon Kursu gibi pek çok araç, kurs ve diğer kaynaklar olacaktır.

Çarşamba, 31 Ocak 2018 / Published in Blog

Basitçe söylemek gerekirse, yöneticiler bir sistemin tüm işleyişini yönetirler ve bir Digital Pazarlama Yöneticisi de aynı şekilde web üzerinde de çalışırlar. Şirketler, tüm dijital platformların ve ilgili profesyonellerin yönetimi için İnternet Pazarlama Yöneticileri’ni kiralamaktadır.

Dijital pazarlama yöneticileri, SEO’lar, Analytics ve SEM uzmanlarından İçerik Pazarlamacısına, Metin Yazarlığı ve Gelen Pazarlamacılar’a kadar herkes şirketin işletme hedeflerinin başarılmasını sağlamak için temel yetkinlikleri doğrultusunda kanalize eden bir İnternet Pazarlama Müdürü radarına giriyor.

Bu iş profilini tercih ederseniz, web hakkında iyi bilgiye sahip olduğunuz, Dijital Pazarlama Peyzajı ve sonuca dayalı iş zekasıyla kusursuz bir şekilde bir araya gelmeniz gerekecekti. Marka bilinirliği yaratmak, kurşun üretimini artırmak, müşteri katılımını optimize etmek, dönüşümleri otomatikleştirmek ve optimum satış ve gelir elde etmek bir İnternet Pazarlama Yöneticisinin sorumluluğundadır.

Digital Pazarlama Müdürü İş Tanımı

Digital Pazarlama Yöneticileri bir şirket için satış ve gelirleri optimize etmek için Dijital Pazarlama stratejileri oluşturur ve uygularlar. Tasarım, reklamcılık, analiz, farkındalık ve işlemler içeren bir Dijital Pazarlama kampanyası başlatmanın farklı yönleri hakkında çok şey farkındalar.

Bir İnternet Pazarlama Müdürü olabilmek için, bir müşteri tabanını korumak ve yeni müşterileri hedeflemek için medya satın alma, SEO ve sosyal ağlarla nasıl başa çıkacağınızı bilmelisiniz. Ayrıca, yeni Internet Pazarlama eğilimleri ve fırsatları için de göz kulak olmalısınız. İnternet Pazarlama Müdürü olabilmek için gereken nitelikleri şimdi anlayın.

İnternet Pazarlama Müdürü Şartları ve Nitelikleri

  • Pazarlama, İletişim, İşletme ve ilgili alanlarda Yüksek Lisans veya Lisans derecesi
  • İnternet Pazarlamacılığı Deneyiminde 3 yılı aşkın bir süredir pazarlamada 5 yılı aşkın deneyim
  • E-ticaret, SEM, PPC, SEO, Gelen ve İçerik Pazarlamanın doğru bilgisi, artı medya düzenleme yazılımı ve otomasyon araçlarının bilgisine sahip olmak kesinlikle bir avantaj olabilir
  • Web tasarım teknikleri, içerik yönetimi ve en yeni internet Pazarlama Uygulamaları konularında yeterli bilgiye sahip olmalıdır.
  • Ayrıca, sonuç odaklı satış ve pazarlama stratejileri geliştirmeli ve uygulayabilmeli ve kusursuz yazılı ve sözlü iletişim yeteneğine sahip olmalıdır.
  • Başarılı bir İnternet Pazarlama Müdürü ayrıca Google Analytics ve Web Yöneticisi Araçları’nı da bilmesi gerekir

Yukarıda sayılan niteliklere sahipseniz, aşağıdaki görev ve sorumlulukları yerine getirmeniz istenecektir:

İnternet Pazarlama Müdürü Görev ve Sorumlulukları

  • Şirketin web sitesini yönetmek ve tüm görüntü, içerik, araçlar, tasarım, güncellemeleri ve kullanıcı deneyimini bir araya getiren tüm dijital kanalların kusursuz kanallaştırılmasını denetlemek
  • Gerektiğinde sorular ve endişeleri cevaplayarak günlük postaları yönetme, mesajlaşma yapma ve müşteri hizmetleri sunma
  • ROI ve KPI’ları oluşturmak ve izlemek, artı sonuç odaklı site ve sosyal trafik analizlerini yapmak da İnternet Pazarlama Müdürü
  • Bir İnternet Pazarlama Müdürü ayrıca Dijital Pazarlama Kampanyaları ve Editör Takvimleri oluşturur, sürdürür ve uygular.
  • Etkili, ilgi çekici ve tutarlı marka mesajlaşma yoluyla kampanyalar yürütmek ve şirket bloglarını, sosyal medyayı ve e-bültenleri denetlemek de Internet Pazarlama Yöneticilerinin sorumluluğundadır

Tüm bu sorumluluklar dijital pazarlamanın farklı bölümleriyle ilgilidir. Bu yüzden; bir İnternet Pazarlama Müdürü rolü, eksiksiz Dijital Pazarlama manzarası kadar geniş. Aşağıda verilen bölüm, başarılı bir İnternet Pazarlama Müdürü olarak dahil edeceğiniz farklı becerileri anlamanıza yardımcı olacaktır:

İnternet Pazarlama Müdürü için 5 Önemli Beceriler

1. Veri Analizi ve Arama Motoru Pazarlamacılığı

Bu Büyük Veri zamanında bir İnternet Pazarlama Yöneticisi’nin sonuç odaklı veri analizi yapma becerisine sahip olması gerekir. Verimli SEM kampanyaları, doğrudan veri analizi yapma kabiliyetinizle de orantılıdır.

  • İnternet pazarlama hedeflerinizi tamamlayıcı nitelikte veri analitiklerini nasıl kullanacağınızı bilmelisiniz. Burada ne kadar çok veri işlediğiniz önemli değil, ancak mevcut verilerle ne yapabilirsiniz, yetenekleriniz tercüme edilebilir.
  • Bir İnternet Pazarlama Müdürünün şirketin Analytics Uzmanını yönetmesi ve görevlerini etkili bir şekilde yönetmesi gerekir; bilgi işlemenin nasıl gerçekleştiğini bilmelisiniz
  • Veri analizi, verilerin toplandığı, izlendiği, gözden geçirildiği ve analiz edildiği, farklı bilgileri ortaya çıkaran ve kar odaklı eylemler için kullandığı farklı kaynaklar etrafında toplanmıştır
  • Veri madenciliği, metin analizi, iş zekası ve veri görselleştirmeleri hakkında bilgi sahibi olmak, işinizi daha verimli bir şekilde yürütmenize yardımcı olacaktır

İnternet Pazarlama Yöneticileri’nin beceri setine gelen sonraki şey, verilen iki stratejinin altında çözmekte olan Arama Motoru Pazarlamasını uygulamak ve ölçmektir.

  • Çoğunlukla SEO olan ve daha iyi organik sonuçlar elde etmek için içerik, blog ve site optimizasyonu içeren Ödenmemiş SEM
  • Google AdWords ile Tıklama Başı Ödeme reklamıyla ilgilenen Ücretli SEM

SEM uzmanları bu işleri şirket için yapar, ancak bir İnternet Pazarlama Yöneticisi, süreci daha verimli bir şekilde kanalize etmek ve SERP’lerde yüksek sıralamaya yetkili kılmak için en iyi becerileri ve uygulanmaları bilmelidir. İyi bir SEM ve Analytics uzmanı bir İnternet Pazarlama Müdürü, daha iyi kariyer büyümesinin ve mükemmel paketlerin tadını çıkarabilir.

2. Sosyal Medya Pazarlama ve Ücretli Sosyal Reklam Bilgisi

Sosyal Medya her yerde mevcut ve İnternet Pazarlamacılığı Yöneticileri için Sosyal Medya Pazarlamacılığının özelliklerini bilmek zorundadır. Bir şirketin farkındalığını ve markalaşmasını optimize edebilen ve otomatikleştirebilen farklı sosyal ağları ve SMM araçlarını bilmeliler. İnternet pazarlama yöneticisi, Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Snapchat ve diğer Sosyal Ağlar için doğru Sosyal stratejiyi bulmalarına yardımcı olacağından, her Sosyal Kanal için uygun soruları bilmelidir.

Tüm bunlara ek olarak, Ücretli Sosyal Medya Reklamcılığının bilinmesi İnternet Pazarlama Yöneticileri için de çok önemlidir.

Sosyal Medya Reklamlarının Farklı Türleri:

Facebook Reklamlarının Türleri

  • Fotoğraf Reklamları
  • Video Reklamları
  • atlıkarınca
  • Slayt
  • Tuval

Instagram Reklam Türleri

  • Fotoğraf
  • Video
  • atlıkarınca

LinkedIn Reklam Türleri

  • Görüntülü Reklamlar
  • Sponsorlu InMail
  • Sponsorlu içerik
  • Metin Reklamlar
  • Dinamik Reklamlar

Twitter’da Reklam Türleri

  • Tanıtılan Tweetler
  • Tanıtılan Hesap
  • Promoted Trendler

Snapchat Reklam Türleri

  • Reklamları Yapıştır
  • Sponsorlu Jeofizörler (daha büyük şirketler için) veya isteğe bağlı Jeofizörler (daha küçük markalar için)
  • Sponsorlu lensler

Pinterest Reklam türleri

  • Bilinçlendirme kampanyaları
  • Etkileşim kampanyaları
  • Trafik kampanyaları

3. İçerik Pazarlama ve E-posta Pazarlama Bilgisi

Bir şirkette İçerik Pazarlama Yöneticisi ve E-posta Pazarlama Yöneticisi olabilir, İnternet Pazarlama Yöneticisi’nin İçerik ve E-posta Pazarlamasının doğru uygulanmasını bilmesi önemlidir. İçerik pazarlamasıyla başlayalım –

  • İnternet Pazarlama Stratejilerinin çoğunun temelini oluşturan içerik, belirli türdeki Kampanyalar için doğru içerik pazarlama planını bilmek dönüşüm odaklı olabilmek için çok önemlidir
  • Makale, blog, e-kitap, infografi, resim ve diğer içerik türlerini kurşun mıknatısları olarak kullanmalarını sağlamak için nasıl kullanmanız gerektiğini bilmelisiniz.
  • İçerik Pazarlaması, İnternet Pazarlama Yöneticileri tarafından SEO’yu artırmak, trafiği optimize etmek ve dönüşümleri artırmak için kullanılan araçlardır

İnternet Pazarlama Yöneticileri, hemen çıkma oranlarını düşürmek ve açık oranları artırmak, niş hedeflemeyi sağlamak ve dönüşümleri artırmak için E-posta Pazarlaması kampanyalarının performansını nasıl ölçtüğünü bilmelidir.

  • Doğru e-posta Pazarlama Platformu ve E-posta Otomasyon Aracı ile e-postaların veritabanında kanallaştırılmasının sağlanması İnternet Pazarlama Yöneticileri tarafından sağlanmaktadır
  • E-postaları ve Sosyal Ağları entegre etmek de daha iyi marka bilinirliği için önemlidir. Doğru türdeki E-posta Pazarlama kampanyalarını kullanmak, e-posta listenizden en iyi fırsatları elde etmenize yardımcı olacaktır

Bir İnternet Pazarlama Yöneticisinin bilmesi gereken bazı E-posta Pazarlama Platformları,

  • Posta Şempanze
  • AWeber
  • iContact

Görsel Reklamcılık ve Viral İnternet Pazarlama Kampanyalarını Bilir.

Görsel mesajlar, Facebook analitiklerine göre metin içeriğiyle karşılaştırıldığında daha iyi etkileşim sağlamaktadır. Bu, diğer Sosyal ve Dijital Pazarlama kanalları için de geçerlidir. Resmi olan bir Tweet, herhangi bir görsel tamamlayıcı olmadan bir cıvata ile karşılaştırıldığında daha iyi ‘gösterimler’ sağlar. Görsel reklamlar, büyük bir farkla etkileşimi artırır ve bir İnternet Pazarlama Müdürü her zaman onu ele almayı denemelidir. Aynı zamanda Viral İnternet Pazarlama Kampanyaları’nın yürütülmesine de yardımcı olur.

5. Mobil Pazarlamayı Kullanın ve En Son İnternet Pazarlama Araçlarını ve Platformlarını Öğrenin

Akıllı Telefonlar’ın zamanında yaşadığımız için, İnternet Pazarlama Yöneticileri için etkili bir hedefleme ve dönüşüm sağlamaya yönelik mobil pazarlama stratejileri içermesi gerekir. Sitenize duyarlı ve mobil cihaz dostu olmasını sağlayın, ayrıca doğru mobil uygulamaları kullanarak bir İnternet Pazarlama Yöneticisinin temel sorumlulukları arasındadır.

Verilen İnternet Pazarlama Araçlarının bilgisi ve uygulanabilirliği sizin için de önemlidir –

İnternet Pazarlama Yöneticileri için Önemli Araçlar

  • Hootsuite
  • TweetDeck
  • Tampon
  • Canva
  • Facebook Insights
  • Google Araştırması
  • Twitter analytics

Farklı Dijital Pazarlama platformlarını bilmek, yöneticilerin görevlerini daha verimli bir şekilde yürütmesine yardımcı olur. İnternet Pazarlama Yöneticilerinin kullanması gereken Teradata tarafından sağlanan İnternet Pazarlama Platformlarının bazıları Planlama ve Harcama Yöneticisi, İş Akışı ve İşbirliği Yöneticisi, Pazarlama Varlık Yöneticisi vb.

Becerilerinizi Üstün Edin & Sertifikalı Olun!

Yukarıda bahsedilen becerilere sahip olduğunuzda, Dijital Pazarlama Eğitimine yani CDMM’yekatılarak zanaatkarınıza hakim olabilirsiniz .

Eğitim, yöneticiler olmak isteyen SEM uzmanları, SEO’lar ve Dijital Pazarlama Yöneticileri için oldukça yararlıdır.

Bu kursa kaydolmak aynı zamanda sertifikalı bir İnternet Pazarlama Müdürü olmanıza yardımcı olur.

İnternet Pazarlama Yöneticileri için Mevcut Sertifikalar-

  1. Facebook Pazarlama Master Sertifikası
  2. İçerik Pazarlama Sertifikası
  3. Sertifikasyon (Vskills)
  4. Google Sertifikaları
  5. HubSpot Gelen Pazarlama Sertifikasyonu

Internet Pazarlama Sertifikalı olmak, İnternet Pazarlama Müdürü olarak ödüllendirici bir kariyer yapmanıza yardımcı olacaktır.

Bu yazıda bahsedilen belirli bir beceriyi kazanmak ister misiniz? – Yorumları bizi güncelleyin, size doğru eğitim ve sertifikasyon öneririz.

Çarşamba, 31 Ocak 2018 / Published in Blog

SEO uzmanı farklı alanlarda uzmanlık ister.

SEO, Arama Motoru Pazarlaması’nın yalnızca bir alt kümesi olmakla birlikte, SEO‘nun kendisinde birçok uzmanlık alanı vardır. Bir SEO uzmanı olmak için, SEO uzmanlığının tüm farklı alanlarında bilinmesi gerekir. Bir SEO uzmanı olabilmek için, danışmanlar ve işletmeler aşağıdaki alanlarda uzmanlık istemektedir.

Seo Uzmanı Arama Motoru Optimizasyonunu bilmesi gerekir.

  • Yerel arama – işletme profillerinin büyük arama motorlarında nasıl oluşturulduğu, işletme için önemli arama dizinleri, harita siteleri, yerel medya siteleri, niş sanayi dizin siteleri vb. Konuları kapsar.
  • Sayfa içi – arama motoru tarayıcısının web sitelerinin içeriğini ne kadar etkili bir şekilde tükettiğini ve yorumladığını etkileyebilecek tüm sayfa içi öğelerin ayrıntılarını kapsar
  • Analytics – bir sitedeki büyük veri, kullanıcı nüfusundaki demografik bilgiler ve tüketici davranışı kullanımıyla trafik ve dönüşüm analiziyle ilgili tüm ayrıntıları kapsar.
  • Mobil – Arama pazarlamasıyla alakalı her şeyi mobil cihazlarda kapsar
  • İçerik geliştirme – tüm internet pazarlama kanallarının içerik yazma ve pazarlama ihtiyaçlarını kapsar
  • Bağlantı kurma – harici web sitelerinden bağlantı alma sürecini kapsar
  • Anahtar kelime geliştirme – alaka ve trafik kazanmak için web siteleri tarafından kullanılacak anahtar kelimeleri tanımlamada yardımcı olur.
  • İtibar yönetimi – etkili internet markalaştırması yoluyla bir çevrimiçi iş için genel iyi niyet korumak görevini kapsar.

Seo Uzmanının Google Adwords Tıklama Başı Ücretli Reklamcılığı bilmesi gerekir.

Google ve Bing’de zorlayıcı arama ağı reklamcılık oluşturmayı kapsıyor

Seo Uzmanı Sosyal Medya Pazarlamasını bilmesi gerekir.

Facebook, Google+, Twitter, Pinterest LinkedIn, Flickr, YouTube, FourSquare gibi pek çok sosyal ağ üzerinden yeni, güçlü içerik oluşturma ve takipçileri çizmeyi kapsar.

Bunların birçoğu birbiriyle ilişkili disiplinlerdir. Örneğin, PPC reklamcılığı, kesin bir web tabanlı sosyal paylaşım ayarı olan Facebook’daki ücretli reklamları kapsayacak şekilde gelişiyor. Pek çok SEO disiplini gibi PPC, başarılı anahtar kelime ilerleme gerektirir. Online ağ reklamcılığı sıklıkla yerel ve mobil SEO ile bağlanır ve temel nişinizi bilmek kesinlikle başarılı bir SEO uzmanı olmanıza yardımcı olur.

2.  SEO Uzmanı olarak bilmeniz gereken Ek Alanların Pratik Bilgisi

  • Web Sitesi Yaratma ve Değiştirme:

Bu makaleyi bir “SEO uzmanı” haline getirme kılavuzu olarak okumaya başladınız ve burada, bir SEO uzmanı olmak için aşina olmanız gereken bazı diğer yetenekleri görüyorsunuz. Sizin için SEO dostu bir Web sitesi nasıl oluşturulacağını bilmelisiniz. Alternatif olarak, bir SEO uzmanı olarak, SEO skorunu iyileştirmek için mevcut web sitenizde öneri yapmak ve değişiklikler yapmak zorundasınız. Bir SEO uzmanı olarak, en iyi kullanıcı deneyimi Google’ın en önemli faktörlerinden biri olduğu için son derece kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturmanızı şiddetle tavsiye ederim.

  • İçerik Yazımı ve Hizalama:

İçerik, SEO için en önemli kaynaklardan biridir. Hindistan’daki herhangi bir SEO uzmanı aynı garantiyi verebilir. Web siteleriniz iyi yazılmış, alakalı ve ilgi çekici içeriğe sahip değilse, SERP’lerde sıralamayacaktır. Müşterilerin belirli gereksinimlerini bilmek ve en iyi anahtar kelimeler, arama hacmi verileri, anahtar kelime yoğunluğu, anahtar kelime doldurma ve içerik rekabet performansı hakkında sizi güncelleştirecek SEO araçları hakkında bilgi sahibi olmak, TÜRKİYE‘de SEO uzmanı olmalı.

  • Kazanç Bağlantıları:

Bağlantılar herhangi bir SEO başarı için en önemli faktörlerden biridir. Şirketler, İnternet pazarlama kampanyalarını kanalize etmek için SEO uzmanı işe alır, değer SEO uzmanları – eğer onlar için kaliteli bağlantılar üretmek için büyük becerileri varsa. Google, Web Sayfalarının sıralamasını belirlerken Kalite Kat Kalınlığı’nın ağırlığını taşıyorsa, kaliteli bağlantı kazanmak çok önemlidir. Kaliteli bağlantılar, geçerli sitelerin arabirimde olması gereken yüksek kalitede, yararlı ve uygun içerik sunarak yapılabilir.

3. Sayfa iyileştirmesi sayfa dışı optimizasyon ve teknik SEO Düzeylerini iyi bilmesi gerekir.

SEO, üç seviye-

  1. Teknik – bir sitenin yapısı, arama motorları tarafından içeriğinizin taranması ve listelenmesinin ne kadar basit veya zahmete karar verebileceğinin yapısı.
  2. Sayfa iyileştirmesi – anahtar kelimeler ve HTML etiketleri gibi farklı öğelerin web sitenize trafik artırmasına yardımcı olacak şekilde kullanılması
  3. Sayfa dışı optimizasyon – bağlantı kurma teknikleri içerir.

“Tek boyutlu bir SEO istemiyorsunuz. Başarılarını en üst düzeye çıkarmak için üç açıdan stratejilerine yaklaşacak birine ihtiyacınız var “- Taylor Pratt, Raven İnternet Pazarlama Araçları için Ürün Pazarlama Müdürü. Ayrıca, “Arama motorları bir web sitesindeki tüm içeriğe erişemiyorsa veya bazı içerik çok derin bir şekilde site içine gömülüyorsa, web sitesinde yapılan başka bir şey SEO başarısı açısından işe yaramaz”

Yüksek Sıralamaların CEO’su Jill Whalen, “Bu, tüm SEO danışmanlarının veya şirketlerinin, arama motorlarının sahip olabileceği tüm teknik sınırlamaları ve sorunları anlamaları gerektiğini ve web sitenizin geliştiricilerine bunu açıkça ifade edebilmeleri gerektiğini ifade ediyor sorunlar asgari düzeye indirilebilir. “

4. SEO Deneyimi ve Sertifikasyonunun 4.  Yılı

  • “Herkes bir gecede bir ‘SEO acentesi‘ kurabilir ve kendisini SEO uzmanı olarak görebilir. Ancak bu, yaptıklarını bildikleri anlamına gelmez. SEO yapmanın daha büyük resme giren yüzlerce küçük şey var ve neyin işe yaradığı ve gerçekten iyi bir iş çıkarmayacak olan şeylerin yaşanması uzun yıllar alıyor. ” 
  • Ayrıca, her sitenin başarılı olmak için farklı türde SEO taktiklerine ihtiyacı olduğunu ekliyor.
    • “Uzun yıllar tecrübeye sahip bir SEO uzmanı herhangi bir web sitesine bakabilecek ve SEO‘da yeni olan biri her sitede aynı şeyi deneyecek olan daha fazla arama motoru trafiği kazanmak için yapılması gereken şeyin ne olduğunu tam olarak biliyor olacak. varsa sınırlı bir etkiye sahip “dedi.
  • SEO eğitiminizde ilerledikçe, sahada bir sertifika izlemek yararlı olabilir. Hindistan’da ya da yurtdışında SEO uzmanları kiralayan danışman ajansları, diğerlerine kıyasla daha yüksek sertifikalı SEO oranı profesyonelleri. Bazı sertifikalar en iyi Türkiye’de SEO uzmanları için uygundur.

SEO Başarının Kanıtlanmış Bir İz Kayıt

  • Kanıtlanmış bir sicile sahip olmak SEO başarısı için şarttır. “Blog gönderileri ve makaleler açıklayan tonlarca var.
  • kullanabileceğiniz çeşitli SEO taktikleri. Ancak mutlu müşterilere sahip olmak başka bir şey. Herkes bir SEO danışmanı veya şirket tutmak isteyen kesinlikle SEO şirketi onlara başarılı yardımcı tartışmak için en az üç geçerli referansları kontrol etmelisiniz. “- Jills Whalen, Yüksek Sıralamalar CEO’su.
  • Bir SEO uzmanı işe almak için, müşteriler pakete öncülerinden ayıklamak için referanslar ve vaka incelemeleri yapmayı tercih ederler. Harcamalarını haklı çıkarabilecek bir SEO uzmanıyla olan etkileşimlerinden somut sonuçlar ve iyileştirmeler görmek istiyorlar. Arama profesyonelleri, kendilerini profesyonel bir şekilde sunmaları ve iyi bir SEO anlayışına sahip olma şansını sunması önemlidir.
  • Bununla birlikte, mutlu müşteriler tarafından işaretlenmiş bir arka plana sahip olmak için başka bir şey. Geribildirimler harika. Ancak, size hitap edecek ve SEO yöneticisinin meşruluğuna kefil olacak referanslar daha iyi. Daha fazla veri edinmek için irtibat kurabileceğiniz üç mevcut müşteriyi isteyin.

6.  Pazarlamada Savvy & Çok Yönlü Bir Perspektif ve Bilgi

  • Pazarlama endüstrisi ile iyi bilen ve iyi bilgilendirilmiş olmak, SEO becerilerinize daha fazla değer katacaktır. Jill Whalen, Yüksek Sıralamaların CEO’su “SEO uzmanı nasıl olunur” konusundaki rehberinde ,
    • “Bir web sitesinin teknik sorunlarının ötesine geçtiğinizde, SEO geleneksel pazarlamaya çok benzer.İçeriğin, bir satışa yönlendirilirken kullanıcıya fayda sağlayan bir biçimde yazılması gerekiyor. Ve hepsinin, şirketinizin sunması gereken şeyi arayan bir arama motorunun diğer ucundaki insanlara da hitap edecek bir şekilde yapılması gerekiyor. “
  • SEO, “Yıllardır, hiper odaklı SEO alanının dışındaki konuları görmezden gelebileceğimi düşündüm. Arama motorlarında sıralamayı yapan web sayfaları ile ilgisi yoksa, bah humbug! Bu tutum aptalca ve yanlıştır. Günümüzün SEO’su, pazarlama, sosyal medya peyzajı, web analizi, web tasarımı ve geliştirme, viral pazarlama, içerik, ürün, pazarlama ve pazarlama konularında derin bir düzeyde pazarlamanın tamamını, insan ırkının psikolojisini, iş modelleri ve daha fazlası. SEO’yu diğer kritik uygulamalardan kopduğumuzda sonuçta yardım ettiklerinden daha fazla zarar verebilecek kısa vadeli kararlar alıyoruz “dedi.

Büyük Resim Anlayışı ve Ne tür bir SEO olmak istediğinizi bilmek

SEO’lar dönüşümlere (bir müşteriye sitenize dönüştürme) odaklanıyor mu yoksa arama motoru sıralamaları ile daha endişeli olduklarını mı söylüyorlar? Raven İnternet Pazarlama Araçlarının ürün pazarlama başkan yardımcısı Taylor Pratt ,  mükemmel bir dünyada ” herhangi bir SEO stratejisinin odak noktası, belirli bir sıralamaya ulaşmak değil, bir dönüşüm gerçekleştirmek gibi bir hedef gerçekleştirmek olmalıdır ” diyor.

  • Şirketinizin Kültürü ile Uyum Yapabilme Yeteneği SEO uzmanları BT, müşteri hizmetleri, pazarlama, satış, analitik, vb. Gibi bir işletmenin geniş bir yelpazesiyle arayüz oluşturmalıdır. SEO’nun bu gruplardan kişilere admirably işlev görmesi için kapasitesi Temel, Fishkin notlar ve daha da diyor,
    • “SEO’nun kişilik, dürüstlük ve iletişim tarzı organizasyona veya ilerlemeye uyması gerekiyor” dedi.
  • Ne tür bir SEO uzmanı olmak istersiniz? – SEO dünyasında oynayabileceğiniz iki ana rol vardır: Şirket içi veya Ajans (girişimci dahil). Her fırsatta hesaplanamaz incelikler var ve Hindistan’da en çok puan alan SEO uzmanları arasında düşünülmesi için hepsinin farkında olmalısınız.

8.   Beyaz Şapka ve Siyah Şapka SEO Uygulamalarından haberdar olun.

  • Zamanla verimli olmak isteyen bazı insanlar (beyaz şapkalar), markaları ve sitelerinin itibarını güvence altına alıyor ve gerçek meşru sayfa sıralamaları ile uzun süren başarı elde etmek için gayretli çalışmaları yapıyorlar. Öte yandan, siyah şapka SEO uzmanları, genelde meriteden daha yüksek sayfa sıralamasını aldatmak için arama motoru sıralamasında kullanılan algoritmaları sıralamada kusurlarını kötü niyetle kullanıyorlar.
  • Açıkçası, burada ve orada bu çabalar işe yarıyor – bir süre. Yine de, bir kez stratejiler ve yöntemler arama motorları tarafından bulunursa (ve bu kaynakları bulmak ve bunlarla mücadele etmek için büyük mal varlıklarına katkıda bulunurlar), site siyah şapka usullerini kullanarak cezalandırılabilir. Arama cezaları organik arama sonuçlarına yerleştirilmelerini arama listelerinde aşağıya inmiş olmaktan gelebilir. Ayrıca, bu tür sitelerin web sitesi alanları arama dizinlerinden kalıcı olarak temizlenebilir.
  • Bu yüzden bir SEO uzmanı olmak için, siyah şapka ve beyaz şapka SEO uygulamalarının farkında olmak önemlidir. White Hat & Black Hat SEO uygulamaları arasındaki doğru ayrımı bilmek, “iyi bir SEO uzmanı olmak” kılavuzunun en önemli konularından biri olarak kabul edilmektedir.

 9.  Mükemmel iletişim becerileri

  • İletişim becerileri hakkında konuşmak, bir SEO’nun, herkesin kavrayabildiği belirli bir web sitesinde bir değişikliğin neden yapılması gerektiğini net bir şekilde ifade edebilme kapasitesine sahip olması gerektiğini belirtiyor, Raven İnternet Pazarlama Araçları için Ürün Pazarlama Başkan Yardımcısı Taylor Pratt. Ayrıca şunu da ekliyor:
    • “Bir SEO’nun her şeyi kendisi yapmasının hiçbir yolu yoktur. Bu nedenle, neden herkesin anlayabileceği terimlerle belirli bir değişikliğin yapılması gerektiğini iletişim kurmaları gerekir. BT ekibiyle ve C düzeyindeki ekiple konuşmalı ve bu noktaya dikkat çekmeliyiz. “
  • SEO danışmanlarının iletişim stilleri ve müşteri hizmetleri standartları değişir. İhtiyaçlarınıza en uygun yaklaşımı bulmanız gerekir. Adayın şahsen mi, telefonla mı, Skype’a mı, ister mesaj atmaya mı, e-postayla mı konuşmayı tercih edip etmediğini sorun. Iletişim ortamları hakkında bilgili olmak ve mükemmel iletişim becerilerine sahip olmak, kesinlikle en iyi SEO uzmanlarından biri olarak yükselebilmenize yardımcı olacaktır.

10.  İftiraya meraklı olun, Merak ve En İyi SEO Araçları ve Teknikleri  ile Güncellenen Kalın

  • İşlerin doğru bir şekilde yapılmasını ve sonuçları en üst düzeyde görmeyi tercih eden SEO uzmanları ve danışmanları, o kalibredeki SEO uzmanlarını seçmeyi tercih ediyor.
  • SEOMoz’un CEO’su ve kurucu ortağı Rand Fishkin,
    • “Büyük SEO’lar zorlukların ve barikatların etrafında çalışmanın yollarını buluyor. Tabii ki, bu, kuruluşunuzun ilerleme sağlamasına ve engellememesine ya da ruhunu kıracamanıza ve şirketi olumlu bir şekilde etkileme arzusu duymanız anlamına gelir. “
  • Merak, bir SEO uzmanı için önemli kabul edilen başka bir faktördür.
    • “Google’ın tüm tarayıcılarının IP adreslerini okuyabilecek bir SEO bulmak harika, ancak derin meraklı biri ve bu tarayıcısının nasıl çalıştığını sürekli araştıran biri daha da iyi. Sıklıkla bilgim harika olan SEO’larla tanıştım ancak kariyerinin bir noktasında büyümeyi bıraktı. Aç ve zevk veren, 2006’da yeni bilgi arayan susuz bir veterinerden daha taze bir zihnim var “- diyor Rand Fishkin
  • En iyi SEO araçları ve teknikleri hakkında güncel kalmak, başarılı SEO uzmanlarının Hindistan’daki en önemli faktörlerden biridir.

Sonuç

Üzerinde belirtilen tüm SEO nitelikleri üzerinde zamanında yardım ödemek herhalde size SEO uzmanları Hindistan’da en beğenilen SEO uzmanları kazanmak yardımcı olacaktır.

Sonuç odaklı arama motoru optimizasyonunu kanalize etmek ve dönüşümleri sağlamak için, tüm bu önemli SEO becerilerinin farkında olduğunuz çok önemlidir; ve bir kere bunu yaptın, ayrıca Hindistan’da bir SEO uzmanı olarak kurulacak.

Durumda, bazı yetenekleri özledim buluyorsun, beni yorumla güncelleyin.

 

TOP