SEO uzmanı farklı alanlarda uzmanlık ister.
SEO, Arama Motoru Pazarlaması’nın yalnızca bir alt kümesi olmakla birlikte, SEO‘nun kendisinde birçok uzmanlık alanı vardır. Bir SEO uzmanı olmak için, SEO uzmanlığının tüm farklı alanlarında bilinmesi gerekir. Bir SEO uzmanı olabilmek için, danışmanlar ve işletmeler aşağıdaki alanlarda uzmanlık istemektedir.
Seo Uzmanı Arama Motoru Optimizasyonunu bilmesi gerekir.
- Yerel arama – işletme profillerinin büyük arama motorlarında nasıl oluşturulduğu, işletme için önemli arama dizinleri, harita siteleri, yerel medya siteleri, niş sanayi dizin siteleri vb. Konuları kapsar.
- Sayfa içi – arama motoru tarayıcısının web sitelerinin içeriğini ne kadar etkili bir şekilde tükettiğini ve yorumladığını etkileyebilecek tüm sayfa içi öğelerin ayrıntılarını kapsar
- Analytics – bir sitedeki büyük veri, kullanıcı nüfusundaki demografik bilgiler ve tüketici davranışı kullanımıyla trafik ve dönüşüm analiziyle ilgili tüm ayrıntıları kapsar.
- Mobil – Arama pazarlamasıyla alakalı her şeyi mobil cihazlarda kapsar
- İçerik geliştirme – tüm internet pazarlama kanallarının içerik yazma ve pazarlama ihtiyaçlarını kapsar
- Bağlantı kurma – harici web sitelerinden bağlantı alma sürecini kapsar
- Anahtar kelime geliştirme – alaka ve trafik kazanmak için web siteleri tarafından kullanılacak anahtar kelimeleri tanımlamada yardımcı olur.
- İtibar yönetimi – etkili internet markalaştırması yoluyla bir çevrimiçi iş için genel iyi niyet korumak görevini kapsar.
Seo Uzmanının Google Adwords Tıklama Başı Ücretli Reklamcılığı bilmesi gerekir.
Google ve Bing’de zorlayıcı arama ağı reklamcılık oluşturmayı kapsıyor
Seo Uzmanı Sosyal Medya Pazarlamasını bilmesi gerekir.
Facebook, Google+, Twitter, Pinterest LinkedIn, Flickr, YouTube, FourSquare gibi pek çok sosyal ağ üzerinden yeni, güçlü içerik oluşturma ve takipçileri çizmeyi kapsar.
Bunların birçoğu birbiriyle ilişkili disiplinlerdir. Örneğin, PPC reklamcılığı, kesin bir web tabanlı sosyal paylaşım ayarı olan Facebook’daki ücretli reklamları kapsayacak şekilde gelişiyor. Pek çok SEO disiplini gibi PPC, başarılı anahtar kelime ilerleme gerektirir. Online ağ reklamcılığı sıklıkla yerel ve mobil SEO ile bağlanır ve temel nişinizi bilmek kesinlikle başarılı bir SEO uzmanı olmanıza yardımcı olur.
2. SEO Uzmanı olarak bilmeniz gereken Ek Alanların Pratik Bilgisi
-
Web Sitesi Yaratma ve Değiştirme:
Bu makaleyi bir “SEO uzmanı” haline getirme kılavuzu olarak okumaya başladınız ve burada, bir SEO uzmanı olmak için aşina olmanız gereken bazı diğer yetenekleri görüyorsunuz. Sizin için SEO dostu bir Web sitesi nasıl oluşturulacağını bilmelisiniz. Alternatif olarak, bir SEO uzmanı olarak, SEO skorunu iyileştirmek için mevcut web sitenizde öneri yapmak ve değişiklikler yapmak zorundasınız. Bir SEO uzmanı olarak, en iyi kullanıcı deneyimi Google’ın en önemli faktörlerinden biri olduğu için son derece kullanıcı dostu bir web sitesi oluşturmanızı şiddetle tavsiye ederim.
-
İçerik Yazımı ve Hizalama:
İçerik, SEO için en önemli kaynaklardan biridir. Hindistan’daki herhangi bir SEO uzmanı aynı garantiyi verebilir. Web siteleriniz iyi yazılmış, alakalı ve ilgi çekici içeriğe sahip değilse, SERP’lerde sıralamayacaktır. Müşterilerin belirli gereksinimlerini bilmek ve en iyi anahtar kelimeler, arama hacmi verileri, anahtar kelime yoğunluğu, anahtar kelime doldurma ve içerik rekabet performansı hakkında sizi güncelleştirecek SEO araçları hakkında bilgi sahibi olmak, TÜRKİYE‘de SEO uzmanı olmalı.
-
Kazanç Bağlantıları:
Bağlantılar herhangi bir SEO başarı için en önemli faktörlerden biridir. Şirketler, İnternet pazarlama kampanyalarını kanalize etmek için SEO uzmanı işe alır, değer SEO uzmanları – eğer onlar için kaliteli bağlantılar üretmek için büyük becerileri varsa. Google, Web Sayfalarının sıralamasını belirlerken Kalite Kat Kalınlığı’nın ağırlığını taşıyorsa, kaliteli bağlantı kazanmak çok önemlidir. Kaliteli bağlantılar, geçerli sitelerin arabirimde olması gereken yüksek kalitede, yararlı ve uygun içerik sunarak yapılabilir.
3. Sayfa iyileştirmesi sayfa dışı optimizasyon ve teknik SEO Düzeylerini iyi bilmesi gerekir.
SEO, üç seviye-
- Teknik – bir sitenin yapısı, arama motorları tarafından içeriğinizin taranması ve listelenmesinin ne kadar basit veya zahmete karar verebileceğinin yapısı.
- Sayfa iyileştirmesi – anahtar kelimeler ve HTML etiketleri gibi farklı öğelerin web sitenize trafik artırmasına yardımcı olacak şekilde kullanılması
- Sayfa dışı optimizasyon – bağlantı kurma teknikleri içerir.
“Tek boyutlu bir SEO istemiyorsunuz. Başarılarını en üst düzeye çıkarmak için üç açıdan stratejilerine yaklaşacak birine ihtiyacınız var “- Taylor Pratt, Raven İnternet Pazarlama Araçları için Ürün Pazarlama Müdürü. Ayrıca, “Arama motorları bir web sitesindeki tüm içeriğe erişemiyorsa veya bazı içerik çok derin bir şekilde site içine gömülüyorsa, web sitesinde yapılan başka bir şey SEO başarısı açısından işe yaramaz”
Yüksek Sıralamaların CEO’su Jill Whalen, “Bu, tüm SEO danışmanlarının veya şirketlerinin, arama motorlarının sahip olabileceği tüm teknik sınırlamaları ve sorunları anlamaları gerektiğini ve web sitenizin geliştiricilerine bunu açıkça ifade edebilmeleri gerektiğini ifade ediyor sorunlar asgari düzeye indirilebilir. “
4. SEO Deneyimi ve Sertifikasyonunun 4. Yılı
- “Herkes bir gecede bir ‘SEO acentesi‘ kurabilir ve kendisini SEO uzmanı olarak görebilir. Ancak bu, yaptıklarını bildikleri anlamına gelmez. SEO yapmanın daha büyük resme giren yüzlerce küçük şey var ve neyin işe yaradığı ve gerçekten iyi bir iş çıkarmayacak olan şeylerin yaşanması uzun yıllar alıyor. ”
- Ayrıca, her sitenin başarılı olmak için farklı türde SEO taktiklerine ihtiyacı olduğunu ekliyor.
- “Uzun yıllar tecrübeye sahip bir SEO uzmanı herhangi bir web sitesine bakabilecek ve SEO‘da yeni olan biri her sitede aynı şeyi deneyecek olan daha fazla arama motoru trafiği kazanmak için yapılması gereken şeyin ne olduğunu tam olarak biliyor olacak. varsa sınırlı bir etkiye sahip “dedi.
- SEO eğitiminizde ilerledikçe, sahada bir sertifika izlemek yararlı olabilir. Hindistan’da ya da yurtdışında SEO uzmanları kiralayan danışman ajansları, diğerlerine kıyasla daha yüksek sertifikalı SEO oranı profesyonelleri. Bazı sertifikalar en iyi Türkiye’de SEO uzmanları için uygundur.
SEO Başarının Kanıtlanmış Bir İz Kayıt
- Kanıtlanmış bir sicile sahip olmak SEO başarısı için şarttır. “Blog gönderileri ve makaleler açıklayan tonlarca var.
- kullanabileceğiniz çeşitli SEO taktikleri. Ancak mutlu müşterilere sahip olmak başka bir şey. Herkes bir SEO danışmanı veya şirket tutmak isteyen kesinlikle SEO şirketi onlara başarılı yardımcı tartışmak için en az üç geçerli referansları kontrol etmelisiniz. “- Jills Whalen, Yüksek Sıralamalar CEO’su.
- Bir SEO uzmanı işe almak için, müşteriler pakete öncülerinden ayıklamak için referanslar ve vaka incelemeleri yapmayı tercih ederler. Harcamalarını haklı çıkarabilecek bir SEO uzmanıyla olan etkileşimlerinden somut sonuçlar ve iyileştirmeler görmek istiyorlar. Arama profesyonelleri, kendilerini profesyonel bir şekilde sunmaları ve iyi bir SEO anlayışına sahip olma şansını sunması önemlidir.
- Bununla birlikte, mutlu müşteriler tarafından işaretlenmiş bir arka plana sahip olmak için başka bir şey. Geribildirimler harika. Ancak, size hitap edecek ve SEO yöneticisinin meşruluğuna kefil olacak referanslar daha iyi. Daha fazla veri edinmek için irtibat kurabileceğiniz üç mevcut müşteriyi isteyin.
6. Pazarlamada Savvy & Çok Yönlü Bir Perspektif ve Bilgi
- Pazarlama endüstrisi ile iyi bilen ve iyi bilgilendirilmiş olmak, SEO becerilerinize daha fazla değer katacaktır. Jill Whalen, Yüksek Sıralamaların CEO’su “SEO uzmanı nasıl olunur” konusundaki rehberinde ,
- “Bir web sitesinin teknik sorunlarının ötesine geçtiğinizde, SEO geleneksel pazarlamaya çok benzer.İçeriğin, bir satışa yönlendirilirken kullanıcıya fayda sağlayan bir biçimde yazılması gerekiyor. Ve hepsinin, şirketinizin sunması gereken şeyi arayan bir arama motorunun diğer ucundaki insanlara da hitap edecek bir şekilde yapılması gerekiyor. “
- SEO, “Yıllardır, hiper odaklı SEO alanının dışındaki konuları görmezden gelebileceğimi düşündüm. Arama motorlarında sıralamayı yapan web sayfaları ile ilgisi yoksa, bah humbug! Bu tutum aptalca ve yanlıştır. Günümüzün SEO’su, pazarlama, sosyal medya peyzajı, web analizi, web tasarımı ve geliştirme, viral pazarlama, içerik, ürün, pazarlama ve pazarlama konularında derin bir düzeyde pazarlamanın tamamını, insan ırkının psikolojisini, iş modelleri ve daha fazlası. SEO’yu diğer kritik uygulamalardan kopduğumuzda sonuçta yardım ettiklerinden daha fazla zarar verebilecek kısa vadeli kararlar alıyoruz “dedi.
Büyük Resim Anlayışı ve Ne tür bir SEO olmak istediğinizi bilmek
SEO’lar dönüşümlere (bir müşteriye sitenize dönüştürme) odaklanıyor mu yoksa arama motoru sıralamaları ile daha endişeli olduklarını mı söylüyorlar? Raven İnternet Pazarlama Araçlarının ürün pazarlama başkan yardımcısı Taylor Pratt , “ mükemmel bir dünyada ” herhangi bir SEO stratejisinin odak noktası, belirli bir sıralamaya ulaşmak değil, bir dönüşüm gerçekleştirmek gibi bir hedef gerçekleştirmek olmalıdır ” diyor.
- Şirketinizin Kültürü ile Uyum Yapabilme Yeteneği SEO uzmanları BT, müşteri hizmetleri, pazarlama, satış, analitik, vb. Gibi bir işletmenin geniş bir yelpazesiyle arayüz oluşturmalıdır. SEO’nun bu gruplardan kişilere admirably işlev görmesi için kapasitesi Temel, Fishkin notlar ve daha da diyor,
- “SEO’nun kişilik, dürüstlük ve iletişim tarzı organizasyona veya ilerlemeye uyması gerekiyor” dedi.
- Ne tür bir SEO uzmanı olmak istersiniz? – SEO dünyasında oynayabileceğiniz iki ana rol vardır: Şirket içi veya Ajans (girişimci dahil). Her fırsatta hesaplanamaz incelikler var ve Hindistan’da en çok puan alan SEO uzmanları arasında düşünülmesi için hepsinin farkında olmalısınız.
8. Beyaz Şapka ve Siyah Şapka SEO Uygulamalarından haberdar olun.
- Zamanla verimli olmak isteyen bazı insanlar (beyaz şapkalar), markaları ve sitelerinin itibarını güvence altına alıyor ve gerçek meşru sayfa sıralamaları ile uzun süren başarı elde etmek için gayretli çalışmaları yapıyorlar. Öte yandan, siyah şapka SEO uzmanları, genelde meriteden daha yüksek sayfa sıralamasını aldatmak için arama motoru sıralamasında kullanılan algoritmaları sıralamada kusurlarını kötü niyetle kullanıyorlar.
- Açıkçası, burada ve orada bu çabalar işe yarıyor – bir süre. Yine de, bir kez stratejiler ve yöntemler arama motorları tarafından bulunursa (ve bu kaynakları bulmak ve bunlarla mücadele etmek için büyük mal varlıklarına katkıda bulunurlar), site siyah şapka usullerini kullanarak cezalandırılabilir. Arama cezaları organik arama sonuçlarına yerleştirilmelerini arama listelerinde aşağıya inmiş olmaktan gelebilir. Ayrıca, bu tür sitelerin web sitesi alanları arama dizinlerinden kalıcı olarak temizlenebilir.
- Bu yüzden bir SEO uzmanı olmak için, siyah şapka ve beyaz şapka SEO uygulamalarının farkında olmak önemlidir. White Hat & Black Hat SEO uygulamaları arasındaki doğru ayrımı bilmek, “iyi bir SEO uzmanı olmak” kılavuzunun en önemli konularından biri olarak kabul edilmektedir.
9. Mükemmel iletişim becerileri
- İletişim becerileri hakkında konuşmak, bir SEO’nun, herkesin kavrayabildiği belirli bir web sitesinde bir değişikliğin neden yapılması gerektiğini net bir şekilde ifade edebilme kapasitesine sahip olması gerektiğini belirtiyor, Raven İnternet Pazarlama Araçları için Ürün Pazarlama Başkan Yardımcısı Taylor Pratt. Ayrıca şunu da ekliyor:
- “Bir SEO’nun her şeyi kendisi yapmasının hiçbir yolu yoktur. Bu nedenle, neden herkesin anlayabileceği terimlerle belirli bir değişikliğin yapılması gerektiğini iletişim kurmaları gerekir. BT ekibiyle ve C düzeyindeki ekiple konuşmalı ve bu noktaya dikkat çekmeliyiz. “
- SEO danışmanlarının iletişim stilleri ve müşteri hizmetleri standartları değişir. İhtiyaçlarınıza en uygun yaklaşımı bulmanız gerekir. Adayın şahsen mi, telefonla mı, Skype’a mı, ister mesaj atmaya mı, e-postayla mı konuşmayı tercih edip etmediğini sorun. Iletişim ortamları hakkında bilgili olmak ve mükemmel iletişim becerilerine sahip olmak, kesinlikle en iyi SEO uzmanlarından biri olarak yükselebilmenize yardımcı olacaktır.
10. İftiraya meraklı olun, Merak ve En İyi SEO Araçları ve Teknikleri ile Güncellenen Kalın
- İşlerin doğru bir şekilde yapılmasını ve sonuçları en üst düzeyde görmeyi tercih eden SEO uzmanları ve danışmanları, o kalibredeki SEO uzmanlarını seçmeyi tercih ediyor.
- SEOMoz’un CEO’su ve kurucu ortağı Rand Fishkin,
- “Büyük SEO’lar zorlukların ve barikatların etrafında çalışmanın yollarını buluyor. Tabii ki, bu, kuruluşunuzun ilerleme sağlamasına ve engellememesine ya da ruhunu kıracamanıza ve şirketi olumlu bir şekilde etkileme arzusu duymanız anlamına gelir. “
- Merak, bir SEO uzmanı için önemli kabul edilen başka bir faktördür.
- “Google’ın tüm tarayıcılarının IP adreslerini okuyabilecek bir SEO bulmak harika, ancak derin meraklı biri ve bu tarayıcısının nasıl çalıştığını sürekli araştıran biri daha da iyi. Sıklıkla bilgim harika olan SEO’larla tanıştım ancak kariyerinin bir noktasında büyümeyi bıraktı. Aç ve zevk veren, 2006’da yeni bilgi arayan susuz bir veterinerden daha taze bir zihnim var “- diyor Rand Fishkin
- En iyi SEO araçları ve teknikleri hakkında güncel kalmak, başarılı SEO uzmanlarının Hindistan’daki en önemli faktörlerden biridir.
Sonuç
Üzerinde belirtilen tüm SEO nitelikleri üzerinde zamanında yardım ödemek herhalde size SEO uzmanları Hindistan’da en beğenilen SEO uzmanları kazanmak yardımcı olacaktır.
Sonuç odaklı arama motoru optimizasyonunu kanalize etmek ve dönüşümleri sağlamak için, tüm bu önemli SEO becerilerinin farkında olduğunuz çok önemlidir; ve bir kere bunu yaptın, ayrıca Hindistan’da bir SEO uzmanı olarak kurulacak.
Durumda, bazı yetenekleri özledim buluyorsun, beni yorumla güncelleyin.