Başaralı bir Seo performansı için SEO blogları, Rehberleri, PDF’ler, Video sınıfları gibi farklı öğrenme araçlarının bulunması ve en sonuncusu, en etkileşimli, bilgilendirici, görsel, özlü ve anlaşılması kolay SEO Enfogasyondur.
En İyi SEO performansı SEO öğrenimlerini hafifletir ve profesyonellerin ilgili prosedürü, konsepti ve adımları görsel açıdan cazip, çekici ve eşit derecede net ve keskin bir şekilde kavratmasını sağlar.
Bir infografik oluştururken, ilgi çekici bir SEO bilgi belgesine birkaç satırdan ve güzel resimlerden daha fazla şey olduğunu anlamalısınız. SEO enformasyon tasarımınız kitlelerinizle nasıl iletişim kurduğuna karar verir ve bu nedenle, tasarımcınızla konuşmadan önce biraz planlamanız önerilir.
Sürekli değişen doğaya ve akışa sahip olması nedeniyle, SEO bazen karmaşık ve kavramak için kıvrımlı hale gelir. Ancak, günümüzdeki e-işletmelerin hayatta kalması ve başarısı için bunu anlamak eşit derecede kaçınılmazdır.
Bu yazıda, SEO altyapısını bir çekim başarısı yapmak için beş temel unsuru paylaşacağım, ancak daha önce bir SEO Infographic’in ne olduğunu anlamamıza izin verdim.
SEO Bilgi Grafiği Nedir?
- SEO bilgi grafiği (veya SEO Bilgi Grafiği) aslında veri, kavramların görsel bir temsilidir ve okunması kolay ve anlaşılır bir şekilde sunulan teknikler biçimidir.
- SEO Infographics yardımıyla, konu uzmanları karmaşık bilgileri basitleştirmeye ve ortalama bir kişinin anlamak ve yerine getirmek için hafifletmeye çalışırlar
- SEO Infographics ayrıca Dijital Pazarlama işletmeleri için en iyi İnternet Pazarlama Taktikleri’nden biridir ve bu nedenle SEO enformasyonlarını Arama Motorları için optimize ettirmeyi bilerek pazarlamacılar için önemli bir şeydir ( daha sonra bu 5. unsur olarak tartışacağım sonrası)
Kenara SEO konseptleri ve güncellemeleri açıklamak için en şık orta olmak, SEO enformasyonda kitleleri ile iletişim içinde Infographics. Ancak bu tür bir iletişim sağlamak için aşağıda verilen 5 öğenin birleşimine ihtiyaç duymanız gerekir; bu nedenle bunlara bakmaya başlayalım
En İyi SEO Performansı İçin;
1. SEO İnfografik Hikayesi
SEO bilgi grafiklerinizin hikayesini bilmek, belirli bir bilgi grafiği oluşturma amacını anlamanıza yardımcı olacaktır. Infographics bir hikaye anlatmalı çünkü
Bir hikaye olmadan, Infographic yalnızca bir Grafik olurdu.
Burada bulunan Hikaye, grafik yoluyla açıklamak istediğiniz konsept ve bilgi olarak da anlaşılabilir. Etkili bir SEO hikayesi oluşturmak için, aşağıdaki soruları sormalısınız
- Ne tür bir SEO hikayemi anlatmak isterim?
- Hikaye kuruluşuma uygun mu?
- Bu hikayeyi anlatmamın amacı ne?
- Bu hikayenin hedef kitleyi kimlerdir?
Bu faktörleri uygun bir şekilde anlamak, kitlelerin okumak ve paylaşmaktan hoşlanacak bir SEO hikayesini açıklamak için size rehberlik edecektir. Aşağıda SEO’nun yapmam gerekenler ve yapılmaması gerekenler hakkında bir hikaye anlatan bir ‘SEO Infographic Nedir?’
2. Bilgilerinizle ilgili veriler
Doğru verileri kullanmak, başarılı bir SEO enformasyonunun en önemli bileşenidir. Bu, güvenilir bilgileri, iyi araştırılmış verileri ve bu verileri aldığınız kaynaklarla birlikte sağlamanız gereken bir rapordur.
- SEO bilgi grafiğinizi oluştururken, tüm verilerinizin doğru olduğundan ve bazı güvenilir kaynaklardan geldiğinden emin olmalısınız
- Bir organizasyon olarak, ayrıca kendi verilerinizi de bulabilir ve enformografik bilgilerinizde doğru bir şekilde kullanmak için sıralamanız gerekir.
- Onaylanmamış bilgiler güvenilmez ve bazen de etik olarak görülmez
- İlk öğe dahil edilmesi ve verilerin bir hikaye anlatması zorunludur
3. SEO İnfografik Metin Kopyalama
Doğru verileri bulup gerekli biçimde biçimlendirdikten sonra, SEO Infographic’in metin kopyasını yazmanız gerekir. Verilerinize ve ilgili bilgilerinize içerik sağlamak için kopya parçalarının olması, SEO hikayenizi verilen veriyle bağlamanıza yardımcı olacaktır.
- Bir çekici başlık yazmalı ve gerekirse özlü ve etkili açıklamalar da belirtilmelidir
- Tüm verilerle birlikte giderseniz, bilgi grafikleriniz oldukça karmaşıklaşabilir ve bu nedenle hedef kitlenizin ilgisini çekmek için manşetlerin olması gerekiyor.
- Metin kopyası kısa ve açıklayıcı tutulması gereken farklı mesaj, iğne ve cıvataların parçaları olabilir
- Asla fantezi dil kullanmaya çalışmayın, işleri basitleştirmek ve açık tutmak anahtar burada
- Metninizin kopyası, hikayenizi etkileşimli bir şekilde kitlenize ulaştırmaya odaklanmalıdır.
4. SEO Infographics Tasarım, Renkler, Fontlar, Grafikler ve Grafikler
- SEO İnfografik tasarımı, anlatmak istediğiniz SEO hikayesine dayanmalıdır
- İletmek istediğiniz bilgi türlerini desteklemelidir ve bilgi otomatik olarak akar böylece etkileşimli olmalısınız.
- SEO bilgi galerisi tasarımınız asla infographics’de paylaşılan hikayeyi ve veriyi aşmamalıdır
- Başarılı bir tasarım veri, renkler, kopya ve diğer tasarım öğeleri arasında denge sağlar
Grafikler ve Grafikler
- Bir SEO enformasyonunda kullandığınız Grafikler ve Çizimler, temel Excel çubuk grafiklerinizden ve pasta grafiklerinizden farklıdır ve verileri yaratıcı, çekici ve eşsiz bir şekilde vurgulamalıdırlar
- Tasarımcının rolü, SEO enformasyon grafiklerinin bu aşamasında çok önemlidir, zira grafiğinizin ve grafiğinizin, enformasyonunuzun verilerini ve hikayesini desteklemesi önemlidir
- Bir sürü grafikler ve çizelgelerle infografinizi aşırı doldurmamalısınız.
Renkler
- SEO bilgi grafiğinin renk şemasını en fazla üç renge tutmalısınız
- Çok fazla renk eklenmesi, sizin enfografik kafa karıştırıcı hale gelir ve yine renkler SEO hikayenizi tamamlamalıdır
Yazı
- Yazı tipinin hem büyük hem de küçük metinlerde okunabilir olduğundan emin olmalısınız – özellikle sayıları kullanırken
- En fazla iki yazı tipi seçmeniz önerilir; artı olarak, verileri parçalamak için çeşitli ebatlı başlıklar kullanmalısınız.
- Kusursuz yazı tipi seçimi ile verilerin görsel organizasyonu, SEO enformasyonunuzun başından sonuna kadar kitlenize rehberlik etmek için önemlidir
5. SEO Infographics SEO Optimizasyonu
Arama motorunun en iyi uygulamalarını izleyerek SEO enformasyonunuzu optimize etmek, hedeflediğiniz ulaşma ve dönüşüm türünden emin olmak için önemlidir.
B2B alıcılarının% 39’undan fazlası, sosyal medyada ve arama motorları için enfrastrüktürlerinizi optimize ederek enformografi paylaşmayı tercih ediyor; sizin bilgi grafiğinizin aldığı paylaşılan pozlamadan yararlanabilirsiniz. Enformasyonlarınızı SEO strateji haline getirmenin ilk adımı, içeriğinizin belirli bir ‘anahtar kelimeyi’ desteklediğinden emin olmaktır; bu da, SEO enformasyonunuzun Hikayesi ve Verileri hakkında konuşur.
Infographic, resimden başka bir şey değildir ve aşağıda verilen Seo taktiklerinin yardımıyla, infografik bilgilerinizi optimize edebilirsiniz.
URL Dizesi
- SEO Enformasyonunuzu optimize etmek için, anahtar kelime öbeğinin doğru şekilde gönderinizin URL’sine yerleştirilmesini sağlamak çok önemlidir
- Bu yazının URL’sini görebilir, burada ‘SEO Infographic’ sözü vardır.
Meta Açıklaması
- Meta açıklamalarında anahtar kelime öbeği de kullanılmalıdır
H1 Başlıkları
- H1 başlıktaki anahtar kelimenin eklenmesi, bir diğer önemli infographics SEO Stratejisi
Resim Alt Metin
- Postanızdaki görüntüler için “alt metin” de anahtar kelime öbeği kullanılmalıdır. Bu, yayınınıza infografınızı eklemenize yardımcı olacaktır. Arama motorları bir görüntünün içeriğini tarayamadığı için Alt Metin, bir resmin içeriğini anlamalarına yardımcı olur
Sayfa Uzunluğu
- Bir blog yazısını taradığında Arama motorlarının sayfa özelliklerine dikkat etmesi nedeniyle bu, bir postanın SEO sıralamasını belirlemede önemli bir faktördür
- Daha uzun yayınlar Arama motorları tarafından sevilir, ancak yayın da doğru şekilde optimize edilmelidir
- 1,500 ila 2,500 kelime içeren bir yayın, Arama Motoru Dostu
Sayfa Yükleme Süreleri
- Sayfanızın hızlı ve doğru şekilde yüklenmesi çok önemlidir
- Ücretsiz bir araç kullanarak Google’ın sayfa yükleme sürenizi nasıl değerlendirdiğini öğrenebilirsiniz
Sosyal Paylaşım Düğmeleri
- Sosyal paylaşım butonuna sahip olmak günün SEO’sı için çok önemlidir
- Sosyal paylaşımlar, Arama Motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemlidir ve sosyal paylaşım düğmelerini bir postaya dahil etmeniz önerilir
SEO Eklentileri
- Durumda, daha sonra o zaman da SEO Eklentileri seçebilirsiniz ezici tüm bahsedilen taktikleri bulmak
- WordPress üzerinden bir site çalıştırılıyorsa, Yoast adı verilen SEO eklentisini kullanabilirsiniz; bu özellik, sayfanızın SEO kontrol listesini desteklediğinden otomatik olarak emin olmanızı sağlar
- İçeriğiniz için SEO dostu olduğunu kontrol etmek için diğer çevrimiçi araçları da kullanabilirsiniz
Sonuç olarak…
Umarım, şimdi başarılı bir SEO Infographic’in beş ana unsurunu anlardınız.
Özetlemek için: Enfografınızı basit tutun, doğru verileri kullanın ve SEO hikayenizi her zaman odaklayın.
Önceden belirlenmiş unsurları infografta birleştirmek, yalnızca okuyucularınızı çeken ve ilgilenmeyen bir SEO bilgi galerisi yaratmanıza yardımcı olacak, aynı zamanda başarıyla sizin noktanızı koyuyor.
SEO Ders Kayıt En iyi SEO Infographics oluşan farklı SEO unsurları ve taktikleri gerçek anlamını anlamanıza yardımcı olur.
SEO bilgilerinizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, aşağıdaki yorumlarda bize hiç tereddüt göstermeyin.