Yoast SEO Ayarları ve Kurulumu WordPress
Yoast SEO Ayarları ve kurulumu ile wordpress sitenize çeşitli özellikler kazandıracağız ve site içi SEO konusunda Yoast SEO eklentisinden destek alacağız. Zaman kaybetmeden Yoast SEO Ayarlarını yapmak üzere yoast seo kurulum adımlarını tamamlayalım… (daha&helliip;)
- Published in Wordpress Eklentiler
Doktorlara Özel SEO – Nasıl Yapılır?
Doktorlara ve Hastanelere Özel Seo Çalışma Tekniği
Seo Ajansı Bursa da Doktorların internet ihtiyaçlarınız için özel çözümler sunar.
Doktorlara Özel Web sitesi tasarımlarıyla ve doktor seo paketlerimiz ile google aramalar da hedeflerinizi en pratik ve ekonomik şekilde ulaşmanızı sağlar.
DOKTORLARA ÖZEL SEO NASIL YAPILIR ?
Doktorlara özel seo paketleri ile sağlık kuruluşları ve doktorlar arasında sanal danışmanlık yaparak gerek doktorların web sitelerini gerekse hastanelerin web sitelerini doktor seo paketleri ile ilk sayfada çıkartarak google arama sonuçlarında google da ilk sayfa da çıkarak hastaların size ulaşmasını pratik ve ekonomik şekilde yapmaktayız.
Doktorların Seo Çalışmasına Neden İhtiyaçları Vardır ?
Google Arama Motorlarında ilk sayfada çıkarak hastalarınızın size SEO, arama motoru sonuçlarında google ‘ da sizi tercih etmesini sağlar.
Örneğin Ankara daki hastamız google arama sonuçları – SEO da tüp bebek doktoru aramaktadır. Google arama motoruna girerek hizmet almak istediği kelimeyi yazar örneğin en iyi tüp bebek doktoru yazdığını düşünelim. Anahtar kelimemiz en iyi tüp bebek doktoru ilk sayfada hizmet almak istediği doktorun ismi çıkar ve ilk sayfa da çıkan web sitesine yönlendirilir. Sizin de hastalar için tercih edilesi bir kurum olduğunuzu göstermek için ve hizmetlerinizin tanıtımını yapmak için google aramalarında doktor web sitelerinizi ilk sayfada yer almanız ve ulaşılabilir olmanız gerekmektedir. (daha&helliip;)
- Published in Blog
Kurumsal SEO Danışmanlığı
Kurumsal SEO Danışmanlığı; firmaların rakiplerini iyi analiz etmesi, rakiplerine oranla fark sağlaması, ziyaretçi / müşteri geri dönüşümünü arttırması, marka bilinirliğini sağlaması, site içi ve site dışı tüm faktörlere göre çalışmaların gerçekleştirilmesi için yürütülmektedir.
Kurumsal SEO Danışmanlığı kapsamında öncelikle sektörünüzü, rakiplerinizi inceleyerek gerekli olan SEO Analizleri yapılmaktadır. Bu SEO analizleri; sitenizin SEO açısından eksiklikleri, rakipler ile kıyaslaması, doğru anahtar kelimelerin belirlenmesi, alternatif kelimelerin belirlenmesi ve SEO planlarının çıkartılmasını ve uygulanmasını kapsamaktadır.
Kurumsal SEO Danışmanlığı kapsamında öncelikle sektörünüzü, rakiplerinizi inceleyerek gerekli olan SEO Analizleri yapılmaktadır. Bu SEO analizleri; sitenizin SEO açısından eksiklikleri, rakipler ile kıyaslaması, doğru anahtar kelimelerin belirlenmesi, alternatif kelimelerin belirlenmesi ve SEO planlarının çıkartılmasını kapsamaktadır. Ayrıca Kurumsal SEO Danışmanlığı hizmeti öncesi yapılan analizlerde sitenin daha önceden almış olduğu cezaların tespiti, marka imajını zedeleyen sitelerin tespiti ve firma bünyesinde yer alan ürünlerin, hizmetlerin SEO uyumlu olarak kurumsal bazda tanıtım revizyonları gerçekleştirilir.
Kurumsal SEO Danışmanlığı; tüm SEO aşamalarını kapsayan bir şekilde sunulmasıyla beraber firmanın ihtiyaçları doğrultusunda SEO Aşamaları ayrı ayrı verilebilir ya da kısmi destek sağlanabilir.
Kurumsal SEO Danışmanlığı dahilinde SEO uyumlu metin yazarlığı, mobil SEO, yerel SEO çalışmaları gerçekltirilmekte, anlaşma kapsamında teknik SEO çalışmaları da yürütülmektedir. BURSA WEB TASARIM VE SEO AJANSI olarak yazılım, tasarım çalışmalarından, Sosyal Medya ve Reklam Çalışmalarına bir çok konuda yetkin personellerle hizmet vermekteyiz.
Kurumsal Seo Danışmanlık Firmaları
Kurumsal Seo Danışmanlığı
BURSA SEO Ajansımızı diğer SEO Ajanslarından farklı kılan oluşturduğu stratejisi ve tespitleriyle beraber bu tespitler üzerine yapılması gereken çalışmaların tümüne yetkin personellere sahip oluşudur.
SEO Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak, için bizimle iletişime geçebilir, SEO Teklifi isteyebilir ayrıca SEO hakkında sorularınızı SEO Uzmanına Sorun kısmından bize iletebilirsiniz.
Kurumsal SEO Uzmanı Bursa
Kurumsal seo nedir makalesinin sonuna yaklaşırken bu makaleyi okuduğunuza göre kurumsal bir sitenizin olduğunu varsayarak size başarıya ulaşmayı teklif ediyorum. Kendim Bursa’da ikamet etmekteyim ve SEO konusunda yeterli bilgi birikimimin olduğunu düşünüyor ve bu birikimi kurumsal sitenizi başarıya ulaştırmak için kullanabiliriz diyorum sizlere. Sektördeki deneyimimle marka bilincinizi oluşturabilir ve birçok sektörel kelimelerde sizi üst sıralara taşıyabilirim. Kurumsal SEO hizmetleri arıyorsanız kurumsal seo uzmanı olarak bana ismailsalar@gmail.com mailimden ulaşabilirsiniz. Sadece kurumsal siteler için değil genel anlamda birçok site için hizmet vermekteyim, benimle Kurumsal SEO danışmanı olarak çalışmanızı tavsiye ederim, hiç olmazsa bir fiyat teklifi alabilirsiniz. >Kurumsal SEO danışmanlığı nedir diyorsanız burada anlattıklarımın daha fazlasını profesyonelce sizin sitenize uygulamam ve size destek sağlamamdır.
Kurumsal Seo Danışmanı Bursa
SEO, her ne kadar genel bir terim olsa da, sitenin kategorisi ve türüne göre farklı yapılara ayrılabilmektedir. Misalen bir e-ticaret sitesi ile bir blog sitesine uygulacağınız SEO çalışmaları farklı olacaktır. Ben size birçok kategoride ayrı ayrı açıklama yapmayı düşünüyorum, bu yazımda ” Kurumsal SEO Nedir ? Kurumsal Seo Nasıl Yapılır ? ” konusuna Bursa kurumsal seo danışmanı ve uzman olarak değinmek istedim.
Kurumsal SEO Nedir ?
Kurumsal SEO Nasıl Yapılır ?
Kurumsal Siteler için Site İçi SEO
Kurumsal SEO Nasıl Yapılır size en detaylı bir şekilde anlatmaya çalışıyorum ancak bütün bunları uygulamadan önce temiz bir altyapıya sahip olmanız gerekiyor. Yani On Page SEO dediğimiz, site içindeki birçok faktörün SEO’ya uyumlu olmasından bahsediyorum. Burada da belli başlılarına değineceğim.
Doktorlar için Özel Seo Çalışması – Google Seo Çalışması – Doktorlara Kurumsal SEO
Doktorlara Kurumsal SEO Hizmetimiz de en sık aramalar 2019 ‘da Güncel son araştırmalar da Özel hastanelerinde bir işletme olduğu göz önüne alınarak rakip hastaneler arasından sıyrılması ve hizmetlerini öne çıkarması için HASTANE SEO gereklidir.
Hastanelere Özel Seo Çalışması
Özel hastanelerinde bir işletme olduğu göz önüne alınarak rakip hastaneler arasından sıyrılması ve hizmetlerini öne çıkarması için HASTANE SEO gereklidir. Her özel sektörde olduğu gibi hastanelerinde dijital pazarlama kanallarını kullanarak geleneksel reklamcılığın etkisini yitirmeye yüz tuttuğu şu dönemlerde modern reklamcılığın getirmiş olduğu imkanlardan faydalanmalıdır. Modern reklamcılığın en güçlü kalesi olan dijital pazarlama kanalları hastanenizin öne çıkarmak istediğiniz özelliklerini tanıtmak ve hedef kitlenize daha hızlı ulaşabilmenizi sağlamaktadır. Yapılacak dijital pazarlama çalışmalarında hastane için özel bir plan ve projelendirme yapılmalıdır. Dijital pazarlama stratejisi kurgulanırken hastanenin hizmet ağı, teknolojik imkanları, hedef kitlesi vb. kritik noktalar ele alınmalı ve bu doğrultuda çalışmalar yürütülmelidir. Hastaneler SEO, Google reklamları ve sosyal medya reklamlarıyla ziyaretçilerinin karşısına çıkması ardından ve sosyal medya yönetimi ve içerik pazarlaması çalışmalarıyla tıp sektörüne özel seo danışmanlık hizmetlerimiz ile marka bilinirliğinin yaygınlaşmasına imkan sağlayacaktır.
Doktorlara ve Hastanelere Özel Seo Çalışma Tekniği
Tıp sektörüne özel seo paketimiz ile doktorların ve sağlık kurumlarının dijital danışmanlığını yaparak doktorlara ve hastanelere özel kurumsa Seo paketimiz ile SEO, arama motoru sonuçlarında google ‘ da hastalarınızı ilk sıralarda karşılamanızı sağlamaktadı
Hastanelerin Neden SEO Çalışmasına İhtiyacı Var? SEO, arama motoru sonuçlarında google ‘ da hastalarınızı ilk sıralarda karşılamanızı sağlamaktadır. Hizmet almak isteyen hastanız google arama motorunda ilgili anahtar kelime ile arama yaptığı zaman ilk sayfada çıkan web sitelerine yönelecektir. Sizin de hastalara ne kadar tercih edilesi bir kurum olduğunuzu göstermek ve sağlık hizmetlerinizin tanıtımını yapmak için ilk sayfada çıkan sonuçlarda yer almanız ve ulaşılabilir olmanız gereklidir.
Hastane SEO çalışmasından faydalanarak arama sonuçlarında hastanenizin web sitesinin ilk sonuçlarda yer almasını sağlayabilirsiniz. Böylelikle internet üzerinden arama yapan hedef kitlenize sağlık hizmetlerinizi, uzman doktor kadronuzu ve hastane imkanlarınızın tanıtımını yapabilir ve tercih edilmesi gereken bir kurum olduğunuzu gösterebilirsiniz.
Hastane Tanıtımı Sırasında Nasıl Bir SEO Stratejisi Kurgulanmalıdır? Hastanenin tanıtımı sırasında yapılacak küçük hataların büyük sonuçlar doğurabileceği düşünülerek hareket edilmelidir. SEO çalışmasında sektör düşünülmeden faaliyete geçen çalışmalar neticesinde hastanenin prestiji zedelenebilir. Özellikle büyükşehirlerde özel hastanelerin yaygınlaşmasından dolayı markanızın prestijini ve kalitesini korumanız gereklidir. Yapılacak SEO çalışmasında yerel SEO stratejisine bağlı kalınmamalıdır. Hastane konumu ve en yakın lokasyondan ulaşılabilirlik göz önüne alınarak çevre bölgelerdeki hastalarınıza ulaşabilirsiniz. Ancak hastalığına şifa bulmak isteyen biri için uzaklık engelleyici bir faktör müdür? Tabi ki hayır. hastalığın birçok noktasında tolerans gösterildiğini belirterek hastane olanaklarınızı belirli bir bölge ile kısıtlamadan hatta uluslararası alana yaymanız gereklidir. Hemen bir örnek ile yerel SEO ve uluslararası SEO stratejisinin neden bir arada olması gerektiğini belirtelim. Doktor kadronuzda bulunan başarılara imza atmış bir ‘Beyin Cerrahı’ için sizce de yurt dışından hastalarınız olmaz mı? Hele bir de hastaneniz sağlık turizminin bir parçasıysa…
Beyninde tümör olan bir hastanız bölgeden önce doktorun kalitesine ve hastanenin güvenilirliğine dikkat edeceği için bu varyasyonları göz önünde bulundurmalısınız. Arama sonuçlarında doğru hedef kitleye ulaşabilmeniz için size özel bir markanızın pazarlama hedefine uygun SEO stratejisi geliştirilmelidir.
Hastaneler için SEO Uyumlu Makale Hazırlanırken Neye Dikkat Edilmeli ve İçerikleri Ne Anlatmalıdır?
Sağlık alanında bilen ya da bilmeyen herkesin bir fikir sunduğunu söyleyebiliriz. Duyduğumuz rahatsızlık hakkında bir araştırma yapmak istediğimiz zaman karşımıza farklı tedavi yöntemleri sunuluyor. Sizin bunca fikir ve karmaşa arasından özgün ve kaliteli içerikleriniz ile sıyrılmanız gereklidir. Hastalarınızı bilgilendirici ve destekleyici bilgiler ile besleyerek kalitenizi ön plana çıkarabilirsiniz.
Örneğin; Mide rahatsızlığı olan bir hastanın yeme içme konusunda yaptığı araştırmalar sonucunda sizin yazdığınız ‘Mide Rahatsızlığı Olan Hastaların Kaçınması Gereken Besinler ve Etkileri’ makaleye ulaşması ile size bir adım atmış olacaktır. Böyle bir içerik ile ilgili konudan muzdarip hastayı sitenize çektikten sonra hastanenizin sağlığa kavuşturduğu bir hasta olması için hastanenizin ilgili alanına/doktoruna yönlendirebilir ya da canlı destek platformlarıyla hızlı iletişim kurabilirsiniz.
Kurumsal SEO için Ufak 10 Tavsiye
Uzun uzun okumaya üşenenler için kısa kısa önemli püf noktalar.
- Sitenizin tasarımını kaliteli çizgilerle dizayn edin. Uyumlu renkler kullanın.
- Sitenizde blog kısmı oluşturun.
- Kurumsal Seo Uzmanı ile çalışın
- Sektörel anahtar kelimeleri hedeflerken ilk olarak uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemeye özen gösterin.
- Sitenizi ilk aşamada kaliteli firma dizinlerine ve Google My Business’a kayıt edin.
- Sitenizi tamamen bitirdikten ve sektörel olarak kaliteli içerikleri blogunuzda paylaştıktan sonra aradan 1 2 ay geçince ufaktan backlink alımına başlayabilirsiniz.
- Rakiplerinizi mutlaka çok düzenli analiz edin, neyi doğru neyi yanlış yapıyor çıkartın.
- Adwords kullanmaktan kaçınmayın, yukarıda SEO ile karşılaştırmasını yapmıştım zaten.
- Sosyal medyaya maksimum önem gösterin, birçok sosyal medya kanalında hesap oluşturup bu hesaplarda kitlenizi arttırmaya bakın. Bu sosyal medyadaki kitle için mutlaka aktif olun, etkinlikler, aktiflik arttıracak paylaşımlara önem gösterin.
- Düzenli aralıklarla backlink profilinizi kontrol etmeyi unutmayın. Bazı kötü niyetli kişiler anti-seo dediğimiz yöntemlere başvururak sitenizi düşürmeye çalışabilirler, bunlar arasında rakibe zararlı backlink çalışması yapmak da var elbette. Backlink profilinizi inceleyip zararlı linkleri reddetmelisiniz.
- Published in Search Engine Optimization (SEO)
Bursa Sosyal Medya Ajansı | Sosyal Medya Yönetimi
Bursa Sosyal Medya Ajansıyla Çalışan Marka Kazanır!
İlgi çekici ve paylaşılabilir bir sosyal medya yönetimi, takipçi kazanmanın ve tutmanın tek yoludur. Doğru içerik, doğru tanıtım ve arkanızda duran doğru iş ortağı olmadan sosyal medyada başarılı olamazsınız. Markanızın finansal olarak büyümesi için sosyal olarak da büyümeniz gerekmektedir.
Yapılan bir araştırmaya göre;
“ İnsanların alışveriş yaparken satın alma kararının %93’üne sosyal medya yön vermektedir.”
Bursa Sosyal Medya Ajansımız Sosyal Medya Yönetiminde Neler Yapıyoruz;
• Markanın dijital ve sosyal medya iletişim planlarının hazırlanması.
• Strateji geliştirme
• Sosyal ağlarda kurumsal kimliklerinin oluşturulması
• Tüm sosyal ağlarda, aylık içerik takvimleri ile “içerik yönetiminin” yapılması
• Tüm sosyal medya sayfalarının takip edilmesi ve moderasyonunun yapılması.
• Raporlama
• Sosyal ağlarda reklam stratejisinin oluşturulması, bu doğrultuda reklamların hazırlanması, geliştirilmesi ve raporlamalarının yapılması.
Sosyal Medya stratejimizle markanıza nasıl katkıda bulunabileceğimiz Bursa Sosyal Medya Ajansı ile hakkınızda konuşmayı çok isteriz.
Dijital Sosyal Medya Uzman Ekibimiz ve Sorumlulukları
İçerisinde bulunduğumuz teknoloji çağında Sosyal Medya Uzmanı, bir kurum/marka için son derece değerlidir. Bir marka digital pazarlama departmanını oluştururken iyi bir sosyal medya yöneticisi de seçmesi gerekir.
Bu görev için kurum/markanın büyüklüğü ve ölçeğine göre birden fazla kişiden oluşan bir ekip de oluşturulabilir.
Sosyal Medya uzmanı digital pazarlamanın omurgasını oluşturur ve pazarlama stratejilerini işlevsel hale getirir.
Peki, bir sosyal medya uzmanının sorumlulukları ve yapması gerekenler nelerdir?
- Sosyal medya stratejisi oluşturma
- Sosyal medya faaliyetleri için bütçe oluşturma
- Sosyal medya pazarlama personeli işe alma ve yönetme
- Sosyal medya kampanyaları planlama
- Günlük aktiviteler ve sosyal medya kampanyalarını yönetme
- Sosyal ağ sitelerinin varlığını yönetme
- Online itibar yönetimi
- Topluluk yönetimi
- Blog ve Blogger yönetimi
- Komünite oluşturma
- İçerik üretimi
- Video oluşturma ve yükleme
- İzleme
- Sosyal medya kampanyaları ve stratejileri analiz etme ve değerlendirme
- Kampanyalarının etkinliği hakkında rapor hazırlama
- Sosyal medya trendlerini takip etme
- Sosyal medya ana rakiplerin faaliyetlerini izleme
- Farklı aktivitelere entegre etmek için diğer pazarlama dalları ile çalışma
- Sosyal medya takvimi oluşturma
- Sosyal medya arama trafiği nasıl etkilediğini takip etme
- Kurum içi sosyal medya kullanım klavuzu hazırlama
Sosyal medya uzmanlığı ülkemizde giderek değer kazanan bir meslek haline dönüşürken, kaynak azlığı ve profesyonel insan eksikliği sebebi ile bir çok kurum/marka yanlış pazarlama stratejileri ile zor durumlara düşmektedir. Sosyal medya uzmanlığı konusu ilerleyen günlerde popülaritesini ve önemini daha da artıracağa benziyor.
Sosyal Medya Yönetimi
Markalar için sosyal medya yönetimi günden güne giderek önemini arttıran bir kavram. Sosyal Medya artık ihtiyaç değil tüm markalar için gereklilik haline gelmiştir. İnsanlar artık markalar ve ürünler hakkındaki yorumlarını, tavsiyelerini, şikayetlerini mecralar üzerinden dile getiriyor ve fikir alışverişinde bulunuyorlar.
Küçük, orta, büyük gibi bir ayrım olmaksızın tüm markaların sosyal medya yönetimini kullanmaktaki amacı; hedef kitlesi ile birebir bir iletişim yaparak marka bilinirliğini arttırmak, tüketici davranışlarını incelemek, daha fazla kişiye dokunmak, ürün satışlarını dolaylı yoldan arttırmak, yapılan olumlu ve olumsuz yorumlara karşılık vermek ve müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
Sosyal Medya Yönetimi ve Strateji
Stratejinin ve iş planının hazırlanması.
Sosyal Medya Yönetimi ve Konumlandırma
Markanın hangi mecralarda yer alacağına karar verilmesi.
Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik
Oluşturulan içerik kategorileri doğrultusunda içerik üretilmesi.
Sosyal Medya Yönetimi ve Tasarım
Markanın sosyal medyadaki imajının ve içerik paylaşımlarının tasarlanması.
Sosyal Medya Yönetimi ve Yönetim
Kullanılan mecraların sürekli olarak takip edilmesi, içerik ve görsellerin paylaşılması ve gelen soruların yanıtlanması.
Sosyal Medya Yönetimi ve Raporlama
Haftalık veya aylık olarak, yapılan çalışmaların raporlanması.
Sosyal Medya Danışmanlığı
Sosyal medya danışmanlığı; sosyal medya yönetimi, içerik üretme ve geliştirme, hedef kitle etkileşimi sağlama, organik takipçi arttırma, sosyal medya pazarlama fikirleri geliştirme ve sosyal medya reklam çalışmalarını yönetme gibi geniş bir yelpazede hizmet vermektedir. Bu çerçevede sosyal medya danışmanının yapması gereken birçok işlem basamağı bulunmaktadır. İnternet kullanımının yaygınlaşması, insanların sosyal medyaya oğlan bağlılığının artması gibi faktörler marka ve firmaların sosyal medya ağları üzerinde aktif olmalarını zorunlu kılmıştır. Çünkü hedef kitleye daha kolay ulaşabilme, potansiyel müşteri kitlesini arttırma ve hedef kitle ile etkileşimli iletişimi sağlayabilmenin en kolay yolu sosyal medya platformları olmuştur.
Markalar için sosyal medya günden güne giderek önemini arttıran bir kavram. Artık ihtiyaç değil tüm markalar için gereklilik haline gelmiştir. İnsanlar artık markalar ve ürünler hakkındaki yorumlarını, tavsiyelerini, şikayetlerini mecralar üzerinden dile getiriyor ve fikir alışverişinde bulunuyorlar.
Sosyal Medya Hesaplarının Tespit Edilmesi
Bir firma ya da markaya sosyal medya danışmanlığı yapacak olan kişinin öncelikli olarak hizmet vereceği firmaya ait sosyal medya hesaplarını tespit edip, analizlerini yapması gerekmektedir. Markanın hangi sosyal medya ağlarında var olduğunu ve hangi sosyal medya ağını daha aktif kullandığını analiz etmesi gerekmektedir. Yapacağı incelemeler doğrultusunda firmanın kullanmakta olduğu sosyal medya hesaplarının haricinde, varlığının bulunmadığı sosyal medya ağlarını tespit ederek buralarda markanın varlık göstermesi için hesap oluşturulmalıdır.
Sosyal Medya Reklamlarının Oluşturulması ve Optimize Edilmesi
Sosyal medya reklamları, dijital reklamcılık sektörü içerisinde oldukça önemli bir etkiye sahiptir. Firma ve markaların hedef kitleye tabir yerindeyse hazır hedef kitleye en kolay şekilde ulaşma yollarından biridir. Facebook, Twitter, İnstagram, SnapChat, Swarm, LinkedIn ve benzeri birçok sosyal medya ağı üzerinden birçok farklı reklam modeli ile reklam yayınlanması mümkündür. Burada önemli olan konu hangi sosyal medya ağı üzerinden ve hangi amaç ile reklam verileceğinin belirlenmesidir. Sayfa takipçisini arttırma, gönderi öne çıkarma, uygulama yükletme, siteye trafik sağlama, ürün veya hizmet satışını arttırma ve benzeri şekilde çeşitli reklam modelleri bulunmaktadır. Eğer amacınız firma sayfanızın takipçi sayısını arttırmak ise buna yönelik bir reklam içeriği oluşturup, bu model üzerinden reklam vermelisiniz. Eğer amacınız satışları arttırmak ise ürün satışına ya da hizmet satışına yönelik reklam içeriği oluşturarak, ilgili reklam modelinin gerekliliklerine uygun hareket etmelisiniz.
Sosyal medya reklamlarının içeriklerinin ve reklam postlarının hazırlanması kadar önemli olan bir diğer durum ise reklamların optimize edilmesidir. Sosyal medya reklamlarında harcanacak olan maliyetin minimum düzeye indirgenmesi, doğru hedef kitleye ulaşılabilmesi ve hedeflenen başarının elde edilebilmesi için reklam optimizasyonu çok önemlidir. Reklam ayarlamalarında yapılacak olan yaş, cinsiyet, coğrafi konum, meslek, ilgi alanı ve benzeri optimizasyonlar sayesinde hem reklam maliyetlerini düşürecek hem de doğru hedef kitleye ulaşılacaktır.
Aylık Olarak Sosyal Medya Çalışmalarının Analizi ve Yorumlanması
Çoğu zaman atlanan ya da yapılması önemsenmeyen ancak en büyük yanlışlardan biri olan konu ise yapılan çalışmaların düzenli olarak takip edilmesi, analizinin çıkarılması ve raporlanması aşamasıdır. Her sosyal medya danışmanının hizmet verdiği firma ya da markaya her ay düzenli olarak raporlamalar sunması gerekmektedir. Hatta sosyal medya danışmanı tarafından bu sunulmadan firma veya marka tarafından talep edilmelidir. Çünkü sosyal medya üzerinde reklam, satış ve pazarlama veya bilgilendirme amaçlı yapılan içerik paylaşımlarından hangisinin fayda sağladığı, hangisinin beklentileri karşıladığı ya da yapılan çalışmalarının eksik yönlerinin anlaşılması ancak yapılan çalışmaların analiz edilmesiyle mümkün olmaktadır. Bundan dolayı her ay sonunda yeni aya başlamadan önce yapılan çalışmalar analiz edilmeli, eksiler ve artılar şeklinde ayrıştırılmalı ve bir sonra ki ayın planlaması buna göre şekillendirilmelidir.
Stratejik SEO olarak sosyal medya platformlarına olan hakimiyetimiz, sektördeki tecrübemiz ve uzman danışmanlarımız ile sosyal medyada ihtiyacınız olan tüm gereksinimlerinizi Sosyal Medya Danışmanlığı hizmetimiz ile karşılayabilirsiniz.
Bursa Sosyal Medya Pazarlama ( Marketing)
Sosyal medya pazarlaması, markanızın elindeki en önemli pazarlama araçlarından biridir. Artık büyük küçük bir çok marka sosyal medya pazarlamasını kullanarak ciddi başarılar elde ediyor.
Sadece organik etkinliklerle kitlelere ulaşmak daha zor olabilir. Bu yüzden en başarılı markalar bile, sosyal medya yatırımlarını reklamlar yoluyla hedef kitlelerine ulaştırıyor.
Sosyal medya reklam kampanyaları, marka bilinirliğini arttırmak, daha fazla müşteri yaratmak ve kısa vadede dönüşümleri arttırmak için planlanmaktadır.
Sosyal medya pazarlamalarında, her mecranın kendine göre bir yönetimi bulunmaktadır. Facebook, Instagram, Twitter gibi bir çok platformda etkileşime en uygun yöntemle reklam kampanyası düzenlemek sosyal medya uzmanlarının önceliğidir.
Bursa Sosyal Medya Ajansı olarak, tüm mecralardaki reklam yöntemlerine hakım sosyal medya uzmanlarımız ile sizlere en doğru planlamayı oluşturmaktayız. Hedefimiz kullanıcılara sağlayacağınız ürün ya da hizmette daha etkin olabilmenizi sağlamaktır.
Ankara’da her konuda uzman bir ekiple çalışan öncü sosyal medya ajanslarından olan Bursa Sosyal Medya Ajansı, reklam çalışmalarınız için size öngörülen bütçeleri en verimli şekilde harcamaktadır.
Reklam kampanyalarındaki bütçeleriniz ara bir panel olmadan direk kendi ekranlarınızdan rahatça takip edebileceğiniz şeffaf bir uygulama sunmaktadır. Sosyal medya reklamlarında ne kadarlık bir bütçe harcamanız gerektiği, gerekli analizlerin yapılmasından sonra size bir mail olarak sunulmaktadır.
Kurumsal ya da bireysel tüm hesaplarda aynı titizlikte hizmet veren Bursa Sosyal Medya Ajansı, markanızın yükselişini detaylı raporlarla belirli periyodlarda tarafınıza sunmaktadır.
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama yönetiminin büyük önem taşıdığı dönemde sizde uzmanlarımız ile markanızı zirveye taşımak için bizimle iletişime geçebilirsiniz!
Reklam İçeriklerinin Hazırlanması
Reklamlara çıkacak görsellerin Bursa Sosyal Medya Ajansı’nın grafik tasarım ekibi tarafından uluslar arası normlara uyacak şekilde hazırlanması verilen hizmet dahilinde gerçekleşmektedir.
Alanınızda etkileşim eğer bir video için daha fazla ise, video hazırlanması (kurgu, montaj) ya da bir görsel ile daha fazla etkileşim bekleniyorsa reklam görseli Bursa Sosyal Medya Ajansı tarafından hazırlanmaktadır.
Ankara’da her alanda olduğu gibi Sosyal Medya Yönetiminde de Bursa Sosyal Medya Ajansı tam hizmet ajansı olarak sizlere destek vermeye devam etmektedir.
Sosyal Medya Reklamları Ücretleri
Planlamalar ve yönetim için teklif al kısmındaki formu doldurarak uzmanlarımızdan detaylı fiyatlandırma talep edebilirsiniz.
- Published in Sosyal Medya Yönetimi
Instagram’da Mavi Tik Nasıl Alınır?
instagram’da Mavi Tik Nasıl Alınır?
instagram’da mavi tik olarak bilinen “Verified Account” (Onaylanmış Hesap) nedir? instagram’da mavi tik nasıl alınır? İşletmelerinizin mavi tiki olmasının satışlarınıza katkısı nedir? İşte yanıtları: (daha&helliip;)
- Published in Blog
Web Tasarım Bursa
Web sayfası: Sanal ortamdaki vitrininiz Bursa Web Tasarım
Çağ öyle hızlı değişiyor ki… İnternet le birlikte bu hız katlanıyor giderek. Bazı değişimleri takip etmek başlı başına bir sorun. İnternet devrimiyle birlikte web tasarımı da kişilerin, şirketlerin hayatına çoktan girmiş durumda. Bugün hemen bütün şirketlerin sanal alemde “dükkanları” var. Tam da bu noktada “nasıl bir web tasarımı…” diye bir soru geliyor aklımıza. Bu yazımızda işin inceliklerini inceleyeceğiz.
Bir işletmenin kurumsal kimliğinin yansıtılması ve tanıtım faaliyetlerinin gerçekleşmesi amacı ile ulusal ve uluslararası ağ ortamında yayınlanan online sistemlere web sitesi ve bu sitelerin oluşturulma sürecine web tasarımı deniyor. Metin, video, ses kaydı veya fotoğraf gibi tüm işitsel ve görsel araçları kullanarak oluşturulan parçalar web sayfalarını, aynı sistem altındaki bütün web sayfalarının bir araya gelmesi ile oluşan bütün de internet sitesini oluşturur.
BURSA DA WEB TASARIMI ?
Sanal ortamda görsel özgünlük ve göze hitap etmek, siteler arasında en önemli ayrım noktalarından biri olarak kabul edilir. Bazen kaliteli tasarlanan web siteleri okunamaz halde olduğundan fazla rağbet görmez. Buna karşın daha az ve geç güncellenen bilgilere yer veren bir site, görsel tasarımı güçlü olduğu için yaptığı vurgularla ziyaretçi akınına uğrayabiliyor. İnternet ortamında kendini müşteriye, tüketiciye göstermek, iyi temsil etmek herkesin, her kuruluşun iyi bir web sitesine sahip olması şart.
Web tasarımı alanındaki özgünlük ve kalite, çoğunlukla yeniliklere ayak uydurmaya ve kreatif çalışma ilkelerinin oturmasına bağlıdır. HTML 5 ve CSS 3 gibi farklı trendlerin sitenize uygulanması, şüphesiz trafik artışını ve müşteri sadakatini etkileyecek, bu da aynı sektörde rekabet ettiğiniz web sitelerinden çok daha önde yer alabilmenizi sağlayabilecektir.
Web sitelerinde firmalar, ürünlerinin fiyat ve teknik özellik bilgilerini, resimlerini, videolarını yayınlayabiliyor, verdikleri hizmetler ile ilgili potansiyel müşterilerini bilgilendirebiliyor, kendilerini rahat bir şekilde tanıtabiliyor ve potansiyel müşterilerine çok daha hızlı ulaşabiliyor. Tanıtım aracı olarak kullanılmasının yanısıra web tasarımı sonucunda elde edilen web sitelerinin bir diğer önemli artısı da firmalar içi internet üzerinde online mağaza gibi işlev görebilmeleri… Firmalar, ürünlerinin tüm bilgilerini buradan paylaşıp satış işlemlerini yapabiliyor.
İYİ TASARLANMIŞ BİR WEB SAYFASI SİZE NE KAZANDIRIR?
Bursa da web tasarımı yaptırmak ve sonucunda başarıya ulaşmak oldukça önemli. Sanal dünyada yerini almayanların sektörünün gerisinde kaldığı düşünülürse ilk olarak kurumsal vitrinlerinizin oluşturulmasında yarar var. Başarılı bir web tasarım hizmeti ile:
*Firmaların aynı şehirde bulunduğu müşteri ile ayrı kıtada bulunduğu müşteriye yakınlığı eşit seviyeye gelecek, coğrafi uzaklığın bir önemi kalmayacaktır.
*Web Tasarımı yaptırmak firma için olumlu bir imaj oluşturacaktır.
*Firmalar web tasarımı yaptırarak yenilik ve gelişmelerini müşterilerine bildirebilecek, kampanyalarını paylaşabileceklerdir.
*Basılı materyal şeklinde hazırlanan tanıtım araçlarından kurtularak tanıtım masraflarında ciddi bir maliyet düşüşü yaşayabileceklerdir.
*7/24 açık olması sayesinde e-ticaret çözümlemesi olan ve satış yapılan siteler gece gündüz para kazandırmaya devam edecektir.
*E-Ticaret çözümleri ile satış rakamları yukarılara çekilecektir.
*Arama motorlarında bulunabilecek ve müşteri kazanabileceklerdir.
*Google’da birinci sayfada çıkarak sektör rekabetine ortak olabilecekler.
*Güven aşılayacaklar.
*Satış ve pazarlama gelirleri artacak.
*Profesyonellik göstergesi olarak algılanır.
*Başarıya giden yolda anahtar olur.
BURSA’ DA WEB TASARIMI
Yazımızdan da anlaşıldığı üzere web tasarımı daha çok şirketlerle, bir ürün ya da hizmet sunan işletmeler, kurumlarla ilgili. Elbette kişilerin de kişisel web siteleri var, ancak burada incelememize konu olan kişiler değil. İşletmeler bazında da öne çıkan, ekonomik potansiyeli yüksek illerde yer alan işletmeler. Buradaki kuruluşlar, doğal olarak daha çok ihtiyaç duyar web sitesine. Örneğin, Bursa Web Tasarım.. Bursa, ülkenin başkenti olmakla birlikte ekonomik bakımdan da da giderek ağırlığını hissettiren bir kent. Bursa’da web tasarımı da bu nedenden dolayı daha fazla önem kazanmış durumda.
- Published in Teknoloji
Seo Uzmanı Kimdir ?
SEO uzmanı, web sitelerinin sektörel sözcüklerde arama motorlarındaki pozisyonlarını iyileştirerek daha fazla görünür olmasını ve böylece ziyaretçi sayısının arttırılmasını sağlayan kişilere deniliyor. Arama motorları derken, bunun öncelikle Google olduğunu da belirtelim. Peki iyi SEO uzmanı kimdir, bulunması gereken nitelikler nedir… Sizler için derledik… (daha&helliip;)
- Published in Blog
Bursada en iyi web tasarım firmaları
Bursa web tasarım firmaları
Bursa’ da en iyi web tasarım firmaları nerede?
Bursa Web Tasarım, web tasarım üretimlerini Bursa‘nın geneline ulaştıran bursa web tasarım firmasıdır! Ajansımız Bursa üzerinde bulunan tüm ilçelere web hizmetleri ulaştırmış köklü markadır.
Bursa’ da en iyi web tasarım firmaları nerede? Bursa web tasarım firmaları, şehirdeki yüksek ticari hareketlilik ve kalite anlayışından dolayı, diğer şehirlerdeki firmalara göre alanlarında sürekli gelişme göstermektedirler. (daha&helliip;)
- Published in Blog
Başarılı bir SEO’nun Temel Unsurları
Başaralı bir Seo performansı için SEO blogları, Rehberleri, PDF’ler, Video sınıfları gibi farklı öğrenme araçlarının bulunması ve en sonuncusu, en etkileşimli, bilgilendirici, görsel, özlü ve anlaşılması kolay SEO Enfogasyondur.
En İyi SEO performansı SEO öğrenimlerini hafifletir ve profesyonellerin ilgili prosedürü, konsepti ve adımları görsel açıdan cazip, çekici ve eşit derecede net ve keskin bir şekilde kavratmasını sağlar.
Bir infografik oluştururken, ilgi çekici bir SEO bilgi belgesine birkaç satırdan ve güzel resimlerden daha fazla şey olduğunu anlamalısınız. SEO enformasyon tasarımınız kitlelerinizle nasıl iletişim kurduğuna karar verir ve bu nedenle, tasarımcınızla konuşmadan önce biraz planlamanız önerilir.
Sürekli değişen doğaya ve akışa sahip olması nedeniyle, SEO bazen karmaşık ve kavramak için kıvrımlı hale gelir. Ancak, günümüzdeki e-işletmelerin hayatta kalması ve başarısı için bunu anlamak eşit derecede kaçınılmazdır.
Bu yazıda, SEO altyapısını bir çekim başarısı yapmak için beş temel unsuru paylaşacağım, ancak daha önce bir SEO Infographic’in ne olduğunu anlamamıza izin verdim.
SEO Bilgi Grafiği Nedir?
- SEO bilgi grafiği (veya SEO Bilgi Grafiği) aslında veri, kavramların görsel bir temsilidir ve okunması kolay ve anlaşılır bir şekilde sunulan teknikler biçimidir.
- SEO Infographics yardımıyla, konu uzmanları karmaşık bilgileri basitleştirmeye ve ortalama bir kişinin anlamak ve yerine getirmek için hafifletmeye çalışırlar
- SEO Infographics ayrıca Dijital Pazarlama işletmeleri için en iyi İnternet Pazarlama Taktikleri’nden biridir ve bu nedenle SEO enformasyonlarını Arama Motorları için optimize ettirmeyi bilerek pazarlamacılar için önemli bir şeydir ( daha sonra bu 5. unsur olarak tartışacağım sonrası)
Kenara SEO konseptleri ve güncellemeleri açıklamak için en şık orta olmak, SEO enformasyonda kitleleri ile iletişim içinde Infographics. Ancak bu tür bir iletişim sağlamak için aşağıda verilen 5 öğenin birleşimine ihtiyaç duymanız gerekir; bu nedenle bunlara bakmaya başlayalım
En İyi SEO Performansı İçin;
1. SEO İnfografik Hikayesi
SEO bilgi grafiklerinizin hikayesini bilmek, belirli bir bilgi grafiği oluşturma amacını anlamanıza yardımcı olacaktır. Infographics bir hikaye anlatmalı çünkü
Bir hikaye olmadan, Infographic yalnızca bir Grafik olurdu.
Burada bulunan Hikaye, grafik yoluyla açıklamak istediğiniz konsept ve bilgi olarak da anlaşılabilir. Etkili bir SEO hikayesi oluşturmak için, aşağıdaki soruları sormalısınız
- Ne tür bir SEO hikayemi anlatmak isterim?
- Hikaye kuruluşuma uygun mu?
- Bu hikayeyi anlatmamın amacı ne?
- Bu hikayenin hedef kitleyi kimlerdir?
Bu faktörleri uygun bir şekilde anlamak, kitlelerin okumak ve paylaşmaktan hoşlanacak bir SEO hikayesini açıklamak için size rehberlik edecektir. Aşağıda SEO’nun yapmam gerekenler ve yapılmaması gerekenler hakkında bir hikaye anlatan bir ‘SEO Infographic Nedir?’
2. Bilgilerinizle ilgili veriler
Doğru verileri kullanmak, başarılı bir SEO enformasyonunun en önemli bileşenidir. Bu, güvenilir bilgileri, iyi araştırılmış verileri ve bu verileri aldığınız kaynaklarla birlikte sağlamanız gereken bir rapordur.
- SEO bilgi grafiğinizi oluştururken, tüm verilerinizin doğru olduğundan ve bazı güvenilir kaynaklardan geldiğinden emin olmalısınız
- Bir organizasyon olarak, ayrıca kendi verilerinizi de bulabilir ve enformografik bilgilerinizde doğru bir şekilde kullanmak için sıralamanız gerekir.
- Onaylanmamış bilgiler güvenilmez ve bazen de etik olarak görülmez
- İlk öğe dahil edilmesi ve verilerin bir hikaye anlatması zorunludur
3. SEO İnfografik Metin Kopyalama
Doğru verileri bulup gerekli biçimde biçimlendirdikten sonra, SEO Infographic’in metin kopyasını yazmanız gerekir. Verilerinize ve ilgili bilgilerinize içerik sağlamak için kopya parçalarının olması, SEO hikayenizi verilen veriyle bağlamanıza yardımcı olacaktır.
- Bir çekici başlık yazmalı ve gerekirse özlü ve etkili açıklamalar da belirtilmelidir
- Tüm verilerle birlikte giderseniz, bilgi grafikleriniz oldukça karmaşıklaşabilir ve bu nedenle hedef kitlenizin ilgisini çekmek için manşetlerin olması gerekiyor.
- Metin kopyası kısa ve açıklayıcı tutulması gereken farklı mesaj, iğne ve cıvataların parçaları olabilir
- Asla fantezi dil kullanmaya çalışmayın, işleri basitleştirmek ve açık tutmak anahtar burada
- Metninizin kopyası, hikayenizi etkileşimli bir şekilde kitlenize ulaştırmaya odaklanmalıdır.
4. SEO Infographics Tasarım, Renkler, Fontlar, Grafikler ve Grafikler
- SEO İnfografik tasarımı, anlatmak istediğiniz SEO hikayesine dayanmalıdır
- İletmek istediğiniz bilgi türlerini desteklemelidir ve bilgi otomatik olarak akar böylece etkileşimli olmalısınız.
- SEO bilgi galerisi tasarımınız asla infographics’de paylaşılan hikayeyi ve veriyi aşmamalıdır
- Başarılı bir tasarım veri, renkler, kopya ve diğer tasarım öğeleri arasında denge sağlar
Grafikler ve Grafikler
- Bir SEO enformasyonunda kullandığınız Grafikler ve Çizimler, temel Excel çubuk grafiklerinizden ve pasta grafiklerinizden farklıdır ve verileri yaratıcı, çekici ve eşsiz bir şekilde vurgulamalıdırlar
- Tasarımcının rolü, SEO enformasyon grafiklerinin bu aşamasında çok önemlidir, zira grafiğinizin ve grafiğinizin, enformasyonunuzun verilerini ve hikayesini desteklemesi önemlidir
- Bir sürü grafikler ve çizelgelerle infografinizi aşırı doldurmamalısınız.
Renkler
- SEO bilgi grafiğinin renk şemasını en fazla üç renge tutmalısınız
- Çok fazla renk eklenmesi, sizin enfografik kafa karıştırıcı hale gelir ve yine renkler SEO hikayenizi tamamlamalıdır
Yazı
- Yazı tipinin hem büyük hem de küçük metinlerde okunabilir olduğundan emin olmalısınız – özellikle sayıları kullanırken
- En fazla iki yazı tipi seçmeniz önerilir; artı olarak, verileri parçalamak için çeşitli ebatlı başlıklar kullanmalısınız.
- Kusursuz yazı tipi seçimi ile verilerin görsel organizasyonu, SEO enformasyonunuzun başından sonuna kadar kitlenize rehberlik etmek için önemlidir
5. SEO Infographics SEO Optimizasyonu
Arama motorunun en iyi uygulamalarını izleyerek SEO enformasyonunuzu optimize etmek, hedeflediğiniz ulaşma ve dönüşüm türünden emin olmak için önemlidir.
B2B alıcılarının% 39’undan fazlası, sosyal medyada ve arama motorları için enfrastrüktürlerinizi optimize ederek enformografi paylaşmayı tercih ediyor; sizin bilgi grafiğinizin aldığı paylaşılan pozlamadan yararlanabilirsiniz. Enformasyonlarınızı SEO strateji haline getirmenin ilk adımı, içeriğinizin belirli bir ‘anahtar kelimeyi’ desteklediğinden emin olmaktır; bu da, SEO enformasyonunuzun Hikayesi ve Verileri hakkında konuşur.
Infographic, resimden başka bir şey değildir ve aşağıda verilen Seo taktiklerinin yardımıyla, infografik bilgilerinizi optimize edebilirsiniz.
URL Dizesi
- SEO Enformasyonunuzu optimize etmek için, anahtar kelime öbeğinin doğru şekilde gönderinizin URL’sine yerleştirilmesini sağlamak çok önemlidir
- Bu yazının URL’sini görebilir, burada ‘SEO Infographic’ sözü vardır.
Meta Açıklaması
- Meta açıklamalarında anahtar kelime öbeği de kullanılmalıdır
H1 Başlıkları
- H1 başlıktaki anahtar kelimenin eklenmesi, bir diğer önemli infographics SEO Stratejisi
Resim Alt Metin
- Postanızdaki görüntüler için “alt metin” de anahtar kelime öbeği kullanılmalıdır. Bu, yayınınıza infografınızı eklemenize yardımcı olacaktır. Arama motorları bir görüntünün içeriğini tarayamadığı için Alt Metin, bir resmin içeriğini anlamalarına yardımcı olur
Sayfa Uzunluğu
- Bir blog yazısını taradığında Arama motorlarının sayfa özelliklerine dikkat etmesi nedeniyle bu, bir postanın SEO sıralamasını belirlemede önemli bir faktördür
- Daha uzun yayınlar Arama motorları tarafından sevilir, ancak yayın da doğru şekilde optimize edilmelidir
- 1,500 ila 2,500 kelime içeren bir yayın, Arama Motoru Dostu
Sayfa Yükleme Süreleri
- Sayfanızın hızlı ve doğru şekilde yüklenmesi çok önemlidir
- Ücretsiz bir araç kullanarak Google’ın sayfa yükleme sürenizi nasıl değerlendirdiğini öğrenebilirsiniz
Sosyal Paylaşım Düğmeleri
- Sosyal paylaşım butonuna sahip olmak günün SEO’sı için çok önemlidir
- Sosyal paylaşımlar, Arama Motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemlidir ve sosyal paylaşım düğmelerini bir postaya dahil etmeniz önerilir
SEO Eklentileri
- Durumda, daha sonra o zaman da SEO Eklentileri seçebilirsiniz ezici tüm bahsedilen taktikleri bulmak
- WordPress üzerinden bir site çalıştırılıyorsa, Yoast adı verilen SEO eklentisini kullanabilirsiniz; bu özellik, sayfanızın SEO kontrol listesini desteklediğinden otomatik olarak emin olmanızı sağlar
- İçeriğiniz için SEO dostu olduğunu kontrol etmek için diğer çevrimiçi araçları da kullanabilirsiniz
Sonuç olarak…
Umarım, şimdi başarılı bir SEO Infographic’in beş ana unsurunu anlardınız.
Özetlemek için: Enfografınızı basit tutun, doğru verileri kullanın ve SEO hikayenizi her zaman odaklayın.
Önceden belirlenmiş unsurları infografta birleştirmek, yalnızca okuyucularınızı çeken ve ilgilenmeyen bir SEO bilgi galerisi yaratmanıza yardımcı olacak, aynı zamanda başarıyla sizin noktanızı koyuyor.
SEO Ders Kayıt En iyi SEO Infographics oluşan farklı SEO unsurları ve taktikleri gerçek anlamını anlamanıza yardımcı olur.
SEO bilgilerinizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa, aşağıdaki yorumlarda bize hiç tereddüt göstermeyin.
- Published in Blog
- 1
- 2